Themis mě odvedl zpátky do mého pokoje. Když jsme ke mě došli neodešel šel ke mě do pokoje a zamkl za sebou.,,Nikomu to nesmíš říct."
,,Co. Že jsi s nimi?"
,,Oni nejsou naši nepřátelé."
,,Koukl ses do katanaru že?"
,,Ne. Jen ho nepoužil ten kdo měl. Vzpomněl jsem si stejně jako si vzpomenou ostatní ale já z nějakého důvodu jsem si vzpomněl dřív."
,,A co já. Kdy si vzpomenu?"
,,Nevím jak dlouho to bude trvat, ale potřebujeme tě. nemusíš si vzpomenout ale aspoň s námi spolupracuj. spolupracuj se mnou."
,,Ne."odemkl a odešel. Šla jsem k místnosti s katanarem. Nikdo tam nebyl. Šla jsem dovnitř. Byl na stojanu přikrytý černou látkou. Napřáhla jsem k látce ruku. Zastavila se nad látkou. Stáhla jsem ruku zpět. ,,Když se podíváš vzpomeneš si." Themis stál ve dveřích.,,Co když si vzpomenout nechci?"
,,Chceš."
,,Jak je to dlouho co mi vymazali paměť?"
,,Dva týdny a tři dny. Před dvěma týdny jsem si měl vybrat koho budu učit. Vybral jsem si tebe, ale nevěděl jsem kdo jsi."
,,Kdy se ti vrátila paměť?"
,,Před týdnem."
,,Nemohl jsi mi něco říct?"
,,Nevěřila bys mi a označila by jsi mě za zloděje času."
,,To jsi stejně."
,,Nejsem."
,,Chceš mi říct že ty jsi časovač a já zloděj času?"
,,Přesně tak. Zatím stojíš na špatné straně."
,,Zatím?"
,,Dokud si nevzpomeneš nebo se nerozhodneš se k nám přidat."
,,Měla jsem pocit že můj život je zasvěcený katanaru a výcviku a teď zjišťuji že je to celé lež."
,,Všechno ne."
,,Jak to myslíš?"
,,Katanar vytváří iluze. Když se špatně použije má jen krátkodobí účinek. správně používat ho umí jen královská rodina. Vím co jsi viděla když tě uspal tou houbou. A navíc přítomnost to lež není."
,,Co když jo?"
,,Není."
,,Jak to můžeš vědět?"
,,Vše co jsi prožila za poslední dva týdny je pravda od té doby na tebe katanar nikdo nepoužil. O to jsem se postaral. Podívej se do něj a uvidíš pravdu."
,,Nechci jí znát."
,,Já vím že chceš. Už jen z toho co jsi viděla chceš zjistit co jsi zač a co jsi to vlastně viděla."
,,Viděla jsem korunovaci."
,,Já vím že chceš vědět víc. Tak se podívej. Neměj strach."sáhla jsem na látku, odkryla katanar a podívala se do něj.
ČTEŠ
Zlodějka času
AdventureSalia: Nejprve vás seznámím s tím co děláme. Jsem jeden z časovačů. Časovači hlídají časový katanar. Od mala nás učí jak se o katanar starat a chránit ho aby ho nikdo neukrad. O katanar mají zájem zloději času jestli by ho dostaly mohli by ovládat č...