Multimedya-Vural
Deniz o elindekide ne?
-Şşşt sakin ol.
-Deniz hayır.
O da anneme benziyordu, ölümü onun kadar hakediyordu. Ve öldü..
Hayatı tek bir adam olarak yaşamak isterdim. Sadece saygın, sevilen, iyi kalpli, çocuklara bağlanmış, varlığını onlara adamış bi iş adamı olmayı isterdim. Ya diğer karanlık yüzüm?
Görünmeyen, kimsenin bilmediği, daha 18 yaşında katil olmuş bir çocuk, içinden çıkamadığım bataklık, intikam, hırs, nefret, hayır kesinlikle istemiyordum böyle olmayı ama engel olamıyordum intikamın yanan ateşine.Gerçek adım Deniz, niye mi Vural oldum? Annemin Deniz diye seslendiği kulaklarımdan gitmiyordu, bu isimden iğreniyordum, birilerinin beni Deniz diye çağırması bana onu hatırlatıyordu. Buna tahamül edemiyordum. Adımı bu yüzden değiştirdim. Artık Vural Keskinkılıç'tım.
Yalnız karanlığımı değiştiremedim, içimdeki ateşi, intikamı, ona olan nefretimi yok etmedi. İki kişiydim artık, biri gece biri gündüz, biri bahar biri kış, biri güneş biri ayaz, beyaz ve siyah, berrak bir gökyüzüne karşı zifiri karanlık..
Nasıl çıkacakdım bu zindandan? Yetmezmiydi öldürdüklerim? O lanet kadına olan hıncım neden geçmiyor hala? Biri beni durdurmalıydı, bu bataklıktan biri beni çıkarmalıydı.
Ya hep intikamın esiri olarak kalırsam?Kendime gelmeliydim, çocukları görsem iyi olacak.
-Merhaba öğretmen hanım .
-Hoşgeldiniz Vural Bey.
-Kusura bakmayın adınızı bilmiyorum hala.
-Adım Afra.
Ne kadarda kendinden emin bir şekilde söylemişti.
-Tekrar tanıştığıma memnun oldum Afra Hanım.
Tokalaşmak için elimi uzattım, çekinerek karşılık verdi, farklıydı kesinlikle.. elleri buz gibiydi.-Bende Vural Bey. Buyrun, size bir şeyler ikram edelim.
-Bir çay alabilirim.
-Ahh tabi. Siz bahçeye geçin ben çayları getireyim.
Çok içtendi, bir gülümseme ilk defa sıcak gelmişti kendimi iyi hissetmiştim.
-Kitabı nasıl buldumuz Afra Hanım?
- Çok beğendim, konusu açılmışken size bir şey sormak istiyorum.
-Tabi sorun.
-Kitabı okurken bir şey dikkatimi çekti, onlarca güzel söz arasından sadece bir paragrafın altını çizmişsiniz.
-Siz söylemeden ben söyleyeyim.
"Yıldızlar gece çıkıyor. Yıldızları görmek isteyen insan geceye razı olmalı. Hayatının yıldızlarına ulaşmak istiyorsan, içindeki geceye razı olmalısın."
-Ezberlemişsiniz..
-İnsan gökyüzüne benzer, karanlıktır ama yıldızlara da sahiptir.Sadece yıldız olamazsın, ya da sadece siyah.Kendimle bağdaştırdığım bir kısım bu yüzden altını çizmiştim.
-Söz gerçekten hoş.
Gülümsedi, tabi anlamamıştı ne demek istediğimi.Bilseydi..
Arkadaşlar yorumlarınızı bekliyoruz, okumaya devam edin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESARET
أدب المراهقين"Annemin saçlarının kokusunun yerini kan kokusu almıştı. İntikamın soğukluğunu sizi bir canavara dönüştürebilecek kadar iliklerinizde hissettiniz mi ? " Sırrı çözülemeyen kayboluşlar, Masumiyetin karanlığa dönüştüğü hayatlar, Biraz merak, Biraz k...