Pilih haa Pilih

3.1K 49 24
                                    

Hai hai hai!!Alhamdulillah,True love dah habis..Woot,woot!Ain ingat nak buat story baru..so,i need your help!!!Tolong Ain pilih story mana Ain nak publish dulu?


1-Cinta Di atas Kertas

=Cerita ni sedih sikit..eh takde lah tak  sedih  pun.Cerita ni pasal seorang pelajar yang terpaksa jadi girlfriend kontrak kepada seorang lelaki yang amat annoying.Nak tahu kenapa pelajar tu kena jadi girlfrien kontrak tu?Tunggu cerita ni kena publish.Wak wak wak!

2-Chubby Not Gemuk!

=Cerita pasal seorang yang agak chubby lah en.Dia ni kena seksa dengan suami dia hik hok.Tapi ada orang suka dekat dia ni.Yang mana satu dia pilih?Laki dia..or kekasih gelap?

3- 1-4-3 Mr.Donat

=Ain pernah publish cerita ni dulu hik hok!Ingat lagi tak?Lol ramai yang tak baca lagi cerita tu.Cerita ni perempuan ni kena paksa nikah dengan CEO kesian..

4- My Mr Arrogant

=Cerita ni..actually ain nak hantar cerita ni dekat satu syarikat penerbitan but tak sure lagi.Mari berhuhu.Cerita ni pasal permusuhan dari instagram,dibawa sampai ke pejabat maka tercetuslah perang dunia keempat!

Ain dah malas nak desc so,ain bagi tajuk je okay?

5-My Chef Forever

6-Bini Aku Sado

7-Sofia or Sopeah?

8- Aku Paling Gojes

9- Kau Flawless Nim!

10- Too Cute For Me

11- My babyboo

12- Oh my Coala

13- Mr Limited Edition

14- Behind the mask

15- Aku milikmu

16- Mr Japan Vs Mrs Korea

17- Encik Konsert & Cik Library

18- Are you my Luhan?

19- Stylish Couple

20- Mr Arrogant Vs Mrs Annoying = War?

21- Kekasih Upahan

22- Aku sayang kau faham tak?!


Haa,so pilih-pilih!Pilih copat banyak masa lagi ni!Jasa anda amat saya hargai.Janganlha jadi silent reader :(( hehe I lavyaaa!

True LoveWhere stories live. Discover now