Amēlijas skatu punkts.*
Es nespēju noticēt ka Kenijs ir mans brālis. Tajā reizē kad viņu satiku pirmo reizi, man viņš iepatikās. Ak mans dievs, man ir vēl viens brālis.
*vēlāk , tajā pašā dienā, vecāku mājā*
Mēs bijām paēduši, parunājušies un garsījāmies jau doties prom. Mēs visi viens no otra atvadījāmies un mamma sarunāja ar Keniju tikties vēl ..
Kenijs mani pavadīja līdz mājām un kamer mēs stāvējām pie treptelpas, Lūkass pienāca pie mums. Viņš neko nezin par Keniju, tāpēc skatījās uz mums ļoti dīvani.- čau - domīgi noteica - Kas viņš tāds būtu ?
- Es esmu K... - Kenijs iesāka, bet es viņam neļāvu pabeigt
- Tas ir mans brālis, kuru es nebiju ļoti ilgi satikusi un šodien kad aizgāju ar viņu pie mammas un tēta, es uzzināju ka viņš ir tas ilgi neredzētais brālis. - Es nobēru - Starpcitu viņu sauc Kenijs. - uzsmaidīju abiem puišiem kuri centās izprast ko es tiko pateicu.
- Āaaa.. - tas bija viss ko Lūkass spēja pateikt.
- ā, Kenij, tas ir mans puisis - Lūkass! - Pateicu un norādīju uz Lūkasu.
- Labii, atā ! Es nu došos mājās! - Kenijs teica un apskāva mani
- Paliec sveiks! - Pasmaidīju un apskāvu viņu pretī
Abi ar Lūkasu iegājām iekšā, ar liftu uzbraucām uz 8 stāvu un devāmies uz manu un Karas dzīvokli. Es atslēdzu durvis, jo mēs ar Karu vienmēr tās slēdzām ciet, kā nekā mēs tomēr dzīvojam centrā. Mēs iegājām un abi reizē iebļāvāmies -Čau- , Viņa kaut kur no virtuves atbildēja.
Mēs aizgājām uz manu istabu un es aizgāju uz skapi lai atrastu sev citas drēbes un novilktu virsjaku.- Tā.. Aizej uz virtuvi un dabon visu ko vien vari un kas ir garšīgs. - Noteicu - es tikmēr pārģērbšos. ā un pasūti lūdzu picu.
Lūkas izgāja un es sāku ģērbties.
Apģērbs : http://www.polyvore.com/cgi/set?id=181799120Mēs šodien sarunājām skatīties filmas, tāpēc apģērbos ļoti ērtās drēbēs, atradu pirmo filmu, kura bija ''We are your friends'' un saliku pledus uz zemes pie gultas, kur stāvēja kaut kāds matracis, ko Kara bija iestiepusi manā istabā (jo mana istaba bija nedaudz lielāka).
Tā nu mēs visu vakaru ēdām, skatījāmies filmas un tad aizmigām .
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Forever Together
Подростковая литератураŠis ir stāsts par četriem draugiem : Amēliju Adrianu, Lūkasu Aleksu , Karu Miu un Dilanu Robertu . Amēlija un Kara ir labākās draudzenes kopš 7. klases, bet Lūkass un Roberts kopš 1. Stāstā varēsiet izlasīt, kā šo četru vienkāršo cilvēku draudzība...