Bölüm 59 : Paslanmış General

2.7K 164 12
                                    

Burak , Söfor Kabinine Girmişti.Torpidoyu Açıp Pil Aramaya Başladı.Müzik Çaların Kumandasını Alıp Arka Kapağını Açtı.

-Hay Allah Cezanı Vermesin.

+Ne Oldu?

-Bu Pillerde İnce Bir Türlü Bulamadım.

+Akif Abilerde Vardır.Marketten Bir Şeyler Aldılar.

-Inşallah.

Bunlar Polatlı Sokaklarında Zor Görülen Manzaralar Kategorisinde Bir Numaraydı.Şuana Kadar Hiç Bir İnsan Zombilerin Arasına Atlayıp Bir Şey Almaya Gideceği Mantıken Düşünülmezdi.Bir Kaç Kilometre Sonra Akif'in Aracı Caddenin Sonunda Durdu.Burası Şehirler Arası Otobanın Başlangıcı İdi.Etraf Gayet Sakin Ve Sessizdi.Hemen Ardından Bir Kaç Asker Çıkıp Kamyonetin Yanına Gelmişti.Burak Ve Fırat , Silahlarına Sarılıp Kamyonetin Yanına Geldiler.

-Silahlarınızı İndirin Ve Arabadan İnin.

+Çekilin Kamyonetten.

Askerlerden Biri Silahını Burak Ve Fırat'a Doğrultur.Bu Sırada Ortalık Karşır.

-Hepiniz Araçtan İnin Ve Yere Çökün Çabuk.

+Kimsenin Araçtan Indiği Yok Yoldan Çekilin İşinize Gidin.

-Eğer 10 Saniye İçinde Araçtan İnmezseniz Daha Fazla Kişi Gelecek Be Diyorsak Yapın.

+Yoldan Çekilmezseniz Biz Sizin İşinizi Bitireceğiz.

Burağın Sinirli Ve Bağırmalı Konuşmaları Zombilerin Dikkatlerini Üzerine Çekmişti.Binalardan Ve Boş Araçlardan Çıkan Zombiler Kamyonete Doğru Geliyorlardı. Sayıları Giderek Artmış Ve Yakınlaşmaları Üzerine İki Grupta Hep Beraber Ateşe Başladılar.Silah Sesleri Daha Çok Zombiyi Üstlerine Çekiyordu.Yolun Diğer Tarafında Bulunan Süper Marketin Arkasından Çıkan Zombilerin Hedefi Kamyonet İdi.İki Grup Sırt Sırta Gelmiş Ve Hayatlarını Korumaya Çalışıyorlardı.

-Çabuk Herkes Araçlara.

Akif'in Bağırması İle Askerler Ve Diğerleri Araçlara Bindiler.Akif Kamyoneti Çalıştırdı.Ve Tam Gaz Gitmeye Başladı.Tankere Binen Askerler Yolun Sakin Kısmında İnmek İstediler.Araçtan İnip Aşağıda Konuşmaya Başladılar.

-Niyetimiz Size Zarar Vermek Değildi. Bizi Kurtardığınız İçin Size Minnatarız.

+Siz Onlardan Değilmisiniz? Neden Araçtan İnmemizi İstediniz?

-Kimden Bahsettiğinizi Anlıyoruz.Biz Başka Bir Birliğiz.Sizi Güvene Almak İçin Araçtan İndirecektik.

+Başka Bir Birlik Mi?

-Evet Biz Hava Kuvvetleri Askeriyiz.
Komutanın Emri İle Çevrede Sağ Kalmış Insanları Bir Arada Topluyoruz.Sizin Zararlı Tipler Olabileceğinizi Düşündük.Eğer Kabul Ederseniz Bizimle Gelin Sizi Koruyabiliriz.

+Sağolun Bizim Kendimizi Koruyabileceğimiz Bir Yer Var.

-Telsizden Anons Geçtim. Lütfen Komutanımla Görüşün Sonra Yine Gidersiniz.

Askerin Söyledikleri Pek İnandırıcı Gelmemişti.Ne İle Karşı Karşıya Oldukları Hakkında Tek Bir Fikirleri Yoktu. Akif , Kendi Mesleğinden Olan Kişilere Olumlu Bakıyor Fakat Burak Ve Diğerleri Biraz Tedirgindi.

-Gelecek Misiniz?

Burak , Akif'e Danıştı.

+Abi Sen Karar Ver Komutan Filan Diyor Ben Pek Sıcak Bakmıyorum.

-Şahsen Gidelim Derim Belki Durumları Daha İyidir.

Burak , Akif'e Güvenmiş Ve Diğerlerinide İkna Etmişti.Kısa bir Süre Sonra Askerler Telsizden Anons Geçti.

Salgın : Dünyanın ZulmüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin