-Mustafa Bey Son Durum Nedir? Tamam.
+Dediğiniz Yere Neredeyse Yaklaştık Mehmet Ali Bey.
Araçlar Giderek Takoz'un Yerine Varmıştı.Tanklar Önden Gidiyor , Diğer İki Kamyon'da Takoz'un Kaldığı Otel'in Yan Taraflarından Gireceklerdi.
-Tüm Birimlerin Dikkatine Çok Dikkatli Davranın En Ufak Hatamız Herkesi Kaybetmemize Yol Açabilir.
Telsizden Geçen Anonsla Herkes Ve Tüm Araçlar En Sessiz Şekilde İlerliyordu.Etraftan Zombiler Araçlara Saldırıyordu.Kamyonlarda Bulunan Kürek Ve Sopalarla Zombilerin İşi Bitirilmeye Çalışılıyordu.Tanklar Çoktan Otelin Görüş Mesafesine Girmişti.Ama Ne Bir Hareket Vardı , Nede Bir İnsan Görülmüştü.Tek Bir Kurşun Bile Sıkılmamıştı.Pusu Olabileceğini Tahmin Eden Mehmet Ali Telsizden Anons Geçti.
-Recep Ve Mustafa Bey Oteli Yıkın.
Kısa Süre İçerisinde Otel Yerle Bir Olmuştu.Kamyonlar Yıkılan Otelin Yanına Gelip Etrafı İnceledi.Fakat Kimse Yoktu.Kısa Süre Sonra Tüm Herkes Otel'in Etrafında Toplandı.Araçlardan İnip Kısa Bir Konuşma Yaptılar.
-Bakın Gördünüz Mü?O Selim Denen Şerefsiz Bizim Geleceğimizi Söylemiş ,Yoksa Burası Kan Gölüne Dönerdi.
+Haklısın Can.Ben Demiştim Ama Olayların İlk Başında O Adam Takoz'a Göz Kırptı.Ben Tahmin Etmiştim.Sakalımız Yok Ki Sözümüz Dinlensin.
-Tamam Burak Sakin Ol.Burada Olmamaları Onların Kaçtığına İşaret Değildir.
-Nasıl Yani Mehmet Ali.Ne Demeye Çalışıyorsun.
+Şunu Demek Istiyorum Fevzi Bey.Biz Burada Muhabbet Ederken , Onlar Şuan Askeriye'ye Saldırıyor Olabilir.
-Hadi O Zaman Ne Duruyoruz.Gidelim Çabuk.
-Ne Duruyoruz O Zaman Burada Hadi
Herkes Telaşlı Bir Şekilde Araçlara Bindiler.Askeriye'ye Yaklaşmışlardı.Hava Giderek Akşam Oluyor Ve Soğuk Buz Gibi Tenlerine İşliyordu.Askeriye'ye Geldiklerinde Etraf Gayet Sakin Kapıdaki Nöbetçiler Kapıları Açtılar.Araçlar Sırayla Içeri Girmişti.Askeri Araçtan İnenler Sırayla Herkese Sorular Soruyorlardı.
-Necla Buraya Geldiler Mi?Size Zarar Verdiler Mi?
+ Ne Diyorsun Fevzi Kim Gelecekti.
-Bak Necla İçeri Mi Saklandılar.Doğru Söyle Necla.
Mehmet Ali ,Fevzi Bey'in Kolundan Tutmuştu.
-Abi Bir Sakin Ol.Kimse Gelmemiş Demek Ki Kaçtılar.Bak Herkes Kendi Halinde.
+Haklısın Mehmet Ali.Panik Yaptım Bir An.
-İşte Böyle Rahat Ol Abi.Hava Soğudu İyice Hadi Yemekhaneye Gidelim.
Tüm Ekip Araçları Parkedip Acele Bir Şekilde Yemekhaneye Girmişti.Tüm Herkes Yemekhanede Bulunan Üç Sobanın Yanına Geçmiş Isınmaya Başlamıştı.
Yemekler Hazırlanıp Masalara Sofralar Kurulmuştu.Aç Kurtlar Gibi Masaya Saldıran Çocuklar Karınlarını Doyurmak İçin Yarış Yapıyorlardı.Onların Bu Hallerin Herkesin Yüzünü Güldürmüştü.Yemek Sırasında Burak Kendini Tutamadı Düşüncelerini Dile Getirdi.
-Herkes Beni Dinleyebilir Mi?
Çoğu Kişi Burağa Dikkatle Bakarak Ne Diyeceğini Merak Etmişti.
-Sizin Ne Düşündüğünüzü Bilmiyorum Ama Bu Gün Aramızda Ki Bir Casusu Ortaya Çıkardık.Ve Onu Soğuk Bir Odaya Kilitledik.Yani Ben Demek Istiyorum Ki...
Masada Oturan Fevzi Bey Biraz Sinirli Bir Tavırla Burağa Çıkıştı.
+Ne Yani Onuda Aramıza Mı Alalım.Kim Bilir Aklından Ne Hainlik Planları Kuruyordur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Salgın : Dünyanın Zulmü
Bilim KurguHastalığın Ortasında Kalmış Bir Grup İnsan, Ve Hastalananlarla Kıyasıya Mücadele Edip Yaşam Savaşı Veren Insanların Hayatını Ele Alan Bir Bilim Kurgu Kitabı. Kitap Yayınlanma Tarihi :18/10/2015