Bölüm 55 : Davetsiz Misafir

2.6K 147 8
                                    

Zehra'nın Söyledikleri Burağın Korkularını Bir Kat Daha Arttırmıştı.Kısa Süre İçinde Uzakta Görünen Patlamalar Şiddetlenmiş Ve Yan Tarafında Bulunan Fabrikalara Sıçramıştı.Merdivenden Gelen Seslerle Arkalarına Dönmüşlerdi.

-Burak Akif Abi Seni Çağırıyor.

Aşağıdan Gelen Elif'ti.Duraksadı Ve İkisine Baktı.

-Uygun Bir Zamanda Gelmedim Galiba Kusura Bakmayın.

Burak , İlk Zehra'ya Sonra Elif'e Baktı.Kafası Karışmıştı.Bir Süre Cevap Veremedi.

-Ne Rahatsızlığı Bizde Burakla Sohbet Ediyorduk.

+Anlıyorum Ama Akif Abi Önemli Bir Mesele Hakkında Burakla Konuşmak Istiyor.

-Tamam Elif Ben Geliyorum Şimdi.

Elif , Biraz Kırgın Bir Şekilde Arkasını Dönüp Gitmişti.

-Bak Zehra İkimizin Arasında Hiç Bit Şey Yok Olmadı Olmuyacakta Lütfen Benden Uzak Dur.

Zehra'nın Morali Bozulmuştu.

+Peki Burak.

Burağın Verdiği Sigara Paketini Masaya Koyup Gitmişti.Burak Biraz Düşündükten Sonra Sert Davrandığını Düşündü.Elif'in Yanlış Anladığını Farketti.Ama Nasıl Açıklayacağını Bilmiyordu.Masadan Sigara Paketini Ve Çakmağını Alıp Aşağıya İndi.Merdivenleri İndiğinde Murat Karşısına Çıktı.Koşarak Gelip Sarıldı.

+Burak Abii.

-Aslanım Benim Nasılsın.

+Zeyneple Oyun Oynadık.Ama O Bana Küstü.Bende Oynamadım.

-Neden Küstü Sana.

+Benimle Evcilik Oynamak İstiyor Ama Ben Sen Gibi Zombi Öldürme Oyunu Oynamak Istiyorum.Ama O Oynamıyor.

-Hahaha Murat Koçum Benim.

+Burak Abi Büyüyünce Bende Sen Gibi Olmak Istiyorum.

-Hadi Sen Git Zeynep'ten Özür Dile.Beraber Oyun Oynayın Tamam Mı?

+Tamam Abi.

Murat , Odaya Geri Döndü.Burak , Kantine Geldi.Akif Ve Baki Masada Kağıta Bir Şeyler Yazıyorlardı.

-Abi Beni Çağırmışsınız.Bir Sorun Yoktur Herhalde.

+Sorundan Bol Neyimiz Var Ki ?

-Ne Oldu Hayırdır?

+Bak Şu Kağıda.Bunlar İhtiyaçlarımız Olan Her Şey Burada Yazılı.

Kağıtta Uzun Bir Liste Sıralıydı.Havalar Sert Olduğu İçin Odun,Yakıt,Kıyafet Ve Daha Fazla Gıdanın Ihtiyacı Olduğunun Listesi Vardı.

-Haklısın Abi Halletmemiz Lazım.

+Bugün Akşam Oldu Neredeyse Yarın Bir Grup Hazırlayalım.Yeni Gelenler Şuana Kadar Hiç Bir İş Yapmadı.Biraz Hareketlenirler.

-Evet Abi İyi Olur.

+Merkeze Gidelim Diyorum Ne Var Ne Yok Atalım Kamyonete Ne Dersin.

-Yaparız Abi.

+Ne Oldu Aklına Takılan Bir Şey Mi Var?

Burak, Sandalyeyi Çekip Oturdu.

-Of Ne Yok Ki Abi.Mehmet Ali Abinin Durumu Belirsiz.Sonra Öğlen Şu Adamın Dedikleri Doktorun Dengesiz Işleri Daha Say Say Bitmiyor.

+Doktor Derken Ne Yapıyor Ki O.

Burak , Sonradan Ne Dediğinin Farkına Varmıştı.Lafı Toparlamaya Çalıştı.

Salgın : Dünyanın ZulmüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin