Bölüm 53 : Yoldan Çıkanlar

3K 153 19
                                    

-Murat Neredesin?

-Kimse Görmedi Mi?

Burak , Murat'ın Kaybolduğunu Düşünüyordu.Aşağı Katta Ameliyat Odasında Duran Doktor Yukarıya Geldi.

-Şşşt Sessiz Olun Ne Oldu Böyle?

+Doktor Murat'ı Gördün Mü?

-Evet Gördüm.

+Nerede O ?

-Gece Ameliyat Hanenin Kapısına Geldi.Bende Dayanamadım İçeri Aldım.Babasının Yanında Yatıyor.

Doktor'un Verdiği Haber İçlerini Rahatlatmıştı.Akif , Doktorla Görüşmüş Herhangi Bir Konuda Yardım Edebileceklerini Belirtmişti.

-Burak Bakar Mısın ?

+Buyur Doktor.

-Mehmet Ali'nin Kopan Bacağı Nerede Biliyor Musun ?

Burak , Kafasını Kaşımıştı.

+Hatırlamıyorum Ama Atmadılarsa Alt Kattadır.

-Güzel , Onu Bana Getirebilir Misin?

+Getiririm Doktor.

-Teşekkür Ederim.

Burak , Aşağı Kata Inmiş Ve Kopan Bacağa Bakmıştı.Kenarda Duran Ve Kötü Bir Koku Yayan Bacağı Sedyenin Çarşafına Sarmıştı. Keskin Ve İğrenç Bir Şekilde Koku Etrafa Yayılmış Ve Burun Direklerini Kırıyordu.Üst Katta Doktoru Bulup Ona Bacağı Verdi.

-Al Doktor.Bununla Ne Yapmayı Üşünüyorsun.Frankesteın Filan Mı ?

+Çok Şakacısın.Sadece İçindeki Antikorlara Filan Bakacağım Virüsler Filan Bilirsin Tıbbi Şeyler.

-Tamam Kolay Gelsin.

Burak , Bacağı Verdikten Sonra Kantine Indi.Birşeyler Atıştırdı.Grubun Çoğu Kantindeydi.

-Evet Yoldaşlar Ne Yapıcağız Ömrümüzün Sonuna Kadar Burada Mı Kalacağız
?

+Baki Haklı Birlik Olup Burayı Ve Elimizin Uzandığı Her Yeri Temizlemek Lazım.

-Abi İyi Güzel Diyonuzda Yeni Gelen Arkadaşlar Var Ve Ne Yapacaklarını Bilmiyoruz.Yani Demek Istediğim.

+Burak Korkuyor Musun?

-Hayır Anlamıyorsunuz Beni.Diyorum Ki Biraz Yavaş Hareket Edelim Yani Dışarda Ne Tür İnsanlar Olduğunu Bilmiyoruz.

+Önümüze Ne Geliyorsa Ezip Geçelim İnsan Yada Zombi Şu Durumda İkiside  Aynı Sayılır.

-Tamam Baki Biraz Yavaşla.Evet Benim Düşüncem Burakla Aynı Görüşte.Acelemiz Yok Buradaki Herkes Hep Beraber Burayı En Güzenilir Hale Getireceğiz.Sonra Dışarı'nın İcabına Bakarız.

-Sağol Akif Abi.

+Eninde Sonunda Hepinizi Öldürecek..

Bu Boş An Köşede Oturan Yaşlı Adamın Ağzından Bu Sözler Çıkınca Dikkatleri Üzerine Toplamıştı.Yüzler Adama Dönmüş Ve Neden Böyle Dediğinin Hesabı Soruluyordu.

-Ne Demek Oluyor Bu Amca.

+Rahat Bırakmaz Sizi Herşeyinizi Elinizden Alır.

Korku Ve Şüphe İle Bakan Yüzler Adam Her Konuştuğunda Daha da Keskinleşiyor Ve Ortam Sessizleşiyordu.Akif , Bu Gergin Anı Ortadan Kaldırmak İçin Uğraştı.

-Yaşlı Bir Amca'nın Sözüyle Tüm Isteklerimizi Çöpe Mi Atıcağız.

+Artık Onun Önüne Geçilemez.Ya Ölürsünüz Ya Kaçarsınız.

Salgın : Dünyanın ZulmüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin