HISTORY

6.9K 248 63
                                    

Já vím, že tenhle příběh už skončil, ale já to jsem chci napsat a doufám, že si to aspoň někdo přečte.

Dneska vyšlo history, hh. Byla jsem zrovna na tréninku, přišla jsem domů, osprchovala jsem se a koukla jsem na instagram. Jelikož followuji nějaké účty o 1D byly tam nějaký fotky a já jsem na to tak koukala a říkám si 'do háje, ono vyšlo History'. Ihned jsem zapnula YouTube a když jsem si všimla, že One Direction nahráli nový video, začala jsem křičet NE pořád dokola- naštěstí jsem sama doma. Šla jsem si to ihned pustit a po 40 sekundách jsem to musela vypnout, jinak bych se rozbrečele.

Posílala jsem kamarádce hlasovky, kde jsem strašně křičela a nakonec jsme si zavolaly a skoukly to spolu. Což pro mne byla výhoda, protože nebrečím před lidma, takže jsem měla jistotu.

Koukly jsme na to, všechno v pohodě, ukončily jsme hovor. ALE MĚ TO NEDALO A PUSTILA JSEM SI TO IHNED ZNOVA.

Už ten začátek, kde je všech pět mě odrovnalo, jejich pohledy. A najednou se tam objeví v současné době a já málem umřela. Nehodlám tady popisovat moje pocity při každé sekundě, to by jsme tady byli dost dlouho.

Nestačila jsem ani zaregistrovat, co všechno se v tom videoklipu děje, ale je to skvělý. Lepší. Nejlepší. Už jenom z toho důvodu, že tam je i Zayn.

Upřímně mě rozbrečelo Louisovo sólo. Totálně. Ty všechny videoklipy a... proboha. Tenhle pocit nejde ani vyjádřit.

A ten rádoby taneček potom? V podstatě nám dali něco, co jsme nikdy předtím nedostali. Choreografii- pokud se tomu tak dá říkat. (KDO SI MYSLÍ, ŽE TO BYL HARRYHO NÁPAD?:D)

U toho jsem se od srdce zasmála, protože mi to přišlo opravdu krásný a roztomilý a milý. No a já nevím co ještě.

A ty objetí na konci jsou nejsladší věc z celého videoklipu, opravdu. Jen mě zarazilo to, jak na konci odešli každý vlastním směrem. Koukala jsem na to úplně že 'co to kur** má být?!'

Každopádně je to nejhezčí klip, co kdy udělali, je to emoční, je to skvělý, je to... prostě dokonalý.

Děvčata přiznejte se, která z vás taky plakala?

teacher /h.s. cz/Kde žijí příběhy. Začni objevovat