Po dvou měsících stojím znovu před budovou, do které se po prázdninách nikomu, ale opravdu NIKOMU nechce. Ale pro mě je tahle budova úplně nová.
Potom co jsem se víc pohádala s mámou a vmetla jí do obličeje, že s ní už nehodlám bydlet, jsem se přestěhovala k babičce. Myslím si, že je jen ráda, protože bude mít aspoň společnost. Ale na druhou stranu, kdo by chtěl mít na krku osmnácti letou puberťačku? Já teda ne.
Když jsem si uvědomila, že tu stojím už pět minut, rychle jsem se dala do kroku a vstoupila dovnitř, rovnou do třídy.
Je fajn, že jsem tu už dřív bydlela, když mi bylo patnáct, takže tady znám docela dost lidí. Nejradši mám Louise. Je to můj nejlepší kamarád už od dětství. Vždycky když jsem sem jezdila na prázdniny, trávila jsem volný čas právě s ním.
Vešla jsem do třídy a doufala, že je to ta třída do které opravdu patřím. Když jsem uviděla Louiho jiskřivý úsměv hned jsem věděla, že jsem tady správně.
,,Tiffany!" Zavolal Loui a rozběhl se za mnou. Okamžitě jsem mu spadla do náručí. ,,Tak moc si mi chyběla, princezno." Zasmál se.
,,Ty mně taky!"
Celou první hodinu jsme si povídali a vyprávěli příběhy co se nám přihodili za dobu co jsme se neviděli a já byla šťastná, že ho tady mám.
,,Vypadáš úžasně." Usmál se.
,,To je pocta slyšet něco takovýho od gaye." Uchechtla jsem se. Byla jsem ráda, že to nechápal jako urážku a taky se uchechtl. Ano, ano.. Louis je gay, ale mně to vůbec nevadí. Jsem za to spíš ráda.
,,Nechceš dneska k nám?" Ptal se Lou, když skončila poslední hodina. Bylo super, že se učíme až příští týden. Jen jsem se usmála a kývla. Hned ze školy jsme šli k domu Tomlinsonových.
,,Nechceš něco k pití nebo tak?" Zeptala se mě Louisova mamka.
,,Ne děkuju, jste moc hodná." Usmála jsem se a šla za Louisem do pokoje. Ten spokojeně ležel na posteli a koukal na Rychle a zběsile 7. Miluju ten film.
Když najednou vyběhli titulky začala jsem brečet ještě víc než předtím. R.I.P. Paul. Milovala jsem toho herce. Když si vzpomenu na první díl Rychle a zběsile, ten jeho úsměv. Propukla jsem v hysterický záchvat pláče, kterým jsem probudila Louiho. Sakra.
,,Tiff, co se stalo?" Zeptal se starostlivě a pořád trochu ospale.
,,Ten film." Vzlykla jsem. On se jen podíval na televizi a pak se uchechtl.
,,Blbko." Pronesl a začal se zvedat.
,,Blbko?! Je to smutný!" Zvýšila jsem hlas a on se zase jen uchechtl šel směrem ke dveřím a já po něm mrskla polštář. ,,Byl to můj crush, ty bezcitná buzno!" Zařvala jsem znovu, ale to už jsem se i zasmála a doufala, že to neslyšela jeho máma. Ta by mi dala (ne tak jak si myslíte, vy úchyláci).
,,Už asi půjdu." Oznámila jsem, když jsem šla dolů do obýváku. Tomlinsonovi nic nenamítali. Se všema jsem se rozloučila a šla jsem domů.
,,Jsem doma!" Zavolala jsem co nejvíc nahlas, když jsem zabouchla dveře. Vešla jsem do obýváku a viděla babču, jak tam sedí a čeká na mě. ,,Kde jsi byla tak dlouho?" Zeptala se vystrašeně. ,,U Louise, promiň, že jdu později." Omluvila jsem se a ona se jen usmála. Myslím, že jí to nějak moc nevadilo.
Šla jsem se rovnou odlíčit, osprchovat se a rovnou spát. Pro dnešek toho mám dost.
____________
Uplně první kapitola je na světě (:
Ano vím, je kratší a je bez Harryho, ale v příští kapitole už snad bude:D
-A ♥
ČTEŠ
teacher /h.s. cz/
Fiksi PenggemarPříběh plný zvratů, lásky, nenávisti. Kniha, při jejímž čtení doufáte do poslední kapitoly v dobrý konec. ******* ,,Jen si vzpomeň na naše začátky. Byl si na mě zasedlej a hodnej si byl jen když se mi něco stalo. A podívej, kde jsme teď. Popravdě s...