Ahoj všichni:)
Tohle je strašně krátká kapitola, ale upřímně si myslím, že je roztomilá a myslím, že vás potěší○^.^○
Love u all <3
-ALežela jsem v posteli a od doby co jsem přišla domů, myslím furt jen na jedno a to samý. Na Harryho.
Koukla jsem se na mobil, abych zjistila kolik už je hodin. Bylo půl jedenáctý večer a já si řekla teď nebo nikdy Parkerová.
Vstala jsem z postele, vzala jsem si černý legíny, bílý adidas boty, černý tílko a černou mikinu s kapucí, kterou jsem si dala na hlavu.
Ještě jsem si strčila mobil do kapsy a otevřela jsem okno, kterým jsem následně prolezla.
Bydlela jsem v horním patře, takže jsem musela skočit.
,,Ani nevíš co jsem pro tebe schopná udělat, Stylesi." Řekla jsem a následně skočila, celá podělaná, dolů.
Když jsem dopadla na zem, oddychla jsem si. Byla jsem v pořádku.
Rozeběhla jsem se přes zahradu směrem k jeho baráku.
,,Kurva!" Křikla jsem, když v půlce mojí cesty začalo pršet.
Pokroutila jsem hlavou a rozeběhla jsem se, abych tolik nezmokla. V týhle chvíli si můžu jen říct: stojí mi ten kluk za to? A zasmát se.
Doběhla jsem k jeho vchodovým dveřím a v duchu se zaradovala, že jsem konečně tady.
Zazvonila jsem a k mému štěstí hned otevřel dveře.
Jeho oči byly tmavé, ale jakmile mě uviděl bylo v mžiku zase zelené.
,,Tiffany." Vydechl překvapeně.
,,Můžu dál? Je mi zima." Zasmála jsem se a on mi uhnul na stranu, abych mohla dovnitř.
Až teď jsem si všimla, má jen boxerky. Tolik tetování, proboha.
,,Taková přepadovka. Co pro tebe můžu udělat?" Zasmál se.
,,Polib mě." Moje slova ho zaskočila.
,,Cože?" Zeptal se.
,,Jen.. jen mě polib." Řekl jsem a on tak udělal.
Přitáhl si mě k sobě a obejmul mě kolem pasu. Jednu ruku jsem nechala na jeho nahé, potetované hrudi a druhou ruku jsem mu dala za krk.
Začal se pomalu přibližovat a já pootevřela rty. On to zopakoval a ještě víc se přiblížil. Konečně jsem přerušila zbývající mezeru mezi námi a políbila jsem ho.
,,Chyběla si mi." Šeptl mi do úst a mě naskočila husí kůže. Vážně jsem mu chyběla?
,,Ty mně taky." Šeptla jsem nazpět a znovu ho políbila.
,,Tentokrát zůstaneš přes noc? Pořád šeptal.
,,Musím domů. Babička neví, že jsem pryč." Zamrkal trochu a pak si povzdechl.
,,Jen si sem přišla mě políbit?" Usmál se a já kývla. ,,To je roztomilý." Dodal nakonec a já se usmála.
,,Dobrou noc, Harry." Řekla jsem a otevřela dveře, které byli hned vedle mě.
,,Dobrou noc." Jeho oči zajiskřily.
Už jsem vycházela ze dveří, ale pak jsem si to rozmyslela. Vešla jsem k němu do předsíně a políbila ho na tvář.
,,Ahoj." Šeptla jsem a tentokrát už jsem vážně odešla.
ČTEŠ
teacher /h.s. cz/
FanfictionPříběh plný zvratů, lásky, nenávisti. Kniha, při jejímž čtení doufáte do poslední kapitoly v dobrý konec. ******* ,,Jen si vzpomeň na naše začátky. Byl si na mě zasedlej a hodnej si byl jen když se mi něco stalo. A podívej, kde jsme teď. Popravdě s...