69) slavnostní oběd✔️

5.8K 348 24
                                    

ROZHOVOR SE MNOU:

http://w.tt/1TlmoxK

Při zjištění, že už v první odpovědi mám dvě chyby, jsem se začala opravdu hodně smát:Dd.

Woaah 69. kapitola3:Dd
Všechny vas miluju a ačkoliv jsem tvrdila, že bude už jen epilog, stejně bude ještě pár dílů♥♥
Děkuji všem za milé komentáře
-A

Když konečně promoce skončila a Harry se se všema pozdravil, plánovali jsme, že by jsme mohli někam zajít.

,,Mamko? Nevadí, když půjdu odpoledne pryč ?" Řekla jsem mámě. Harry stál hned za mnou.

,,Ale máme přece slavnostní oběd. A bude tam i Louis s Jessicou, zapomněla jsi?" Řekla naštvaně. ,,A tohle ten tvůj... tvůj Harry?" Dodala s dávkou nechuti. A já se nestačila divit. Chtěla jsem jí vynadat, naštěstí promluvil Harold.

,,Harry Styles těší mě."Řekl Harry a podal mé matce ruku, která ji s odporem přijala.

Nechápu to, Harry se chová mile a moje matka je na něj protivná.

,,Tiffanina matka." Odpověděla tvrdě. Najednou mě něco napadlo.

,,Co kdyby jsi šel na oběd s námi a potom by jsme šli třeba k tobě?" Zeptala jsem se Harryho s úsměvem.

,,Pokud to nebude vadit tvé mámě." Řekl a koukl na mou matku.

,,Tak fajn." Řekla a dokonce se přemohla k úsměvu. Ihned jsem Harryho políbila.

,,Ale nebudete se tam pořád ocucávat!" Namítla a já protočila očima.

,,Neřeš ji, má krámy." Šeptla jsem směrem k Harrymu a ten se zasmál. Zdá se, že i moje matka to slyšela, tak na mě koukla káravým pohledem.

Tak jsme teda všichni jeli do restaurace, kde máme rezervaci. Jelikož jsme měli plné auto, sedla jsem si na Harryho. A mé matce se to pochopitelně nelíbilo, ale to jsme s Haroldem ignorovali.

,,Jestli nás chytne policie, tak si mě nepřejte." Furt to hrotila a my s Harrym jsme se jí smáli. Harry se samozřejmě snažil být ticho, protože nechtěl udělat špatný dojem.

Když jsme konečně zastavili před restaurací, s Harrym jsem ruku v ruce vystoupili a zamířili jsme i s ostatními dovnitř.

Posedali jsme si k rezervovanému stolu, Harry si musel vzít židli z vedlejšího stolu.

Jídlo už jsme měli objednané, takže jsme si nemuseli vybírat.

,,Kdo pronese přípitek?" Zeptala se mamka, když donesli každému deci vína. Všichni se začali koukat po ostatních.

,,Tiffany by měla, když je nejlepší studentka." Řekl provokativně Louis a všichni až na mě souhlasili. S povzdechem jsem protočila očima.

,,Fajn." Zavrčela jsem a jak se sluší, tak jsem se zvedla.

,,Tohle mi opravdu nejde." Zasmála jsem. ,,Každopádně jsem ráda, že jsme všichni odmaturovali a že jsme tenhle rok přežili, protože podle mě byl dost hektický. Jsem ráda, že u tohohle stolu sedí všichni na kterých mi záleží a které budu do konce života milovat. A taky jsem neskutečně ráda, že jsem minulý rok přistoupila sem a našla jsem si tu skvělé kamarády. A skvělého přítele." Řekla jsem. Koukla jsem na všechny a každý z nich měl slzy v očích. I Harry, i Louis, i Jess, i babička s mamkou.

Harry se zvedl a dal mi pusu. Následně jsme si všichni přiťukli a pustili jsme se do jídla.

teacher /h.s. cz/Kde žijí příběhy. Začni objevovat