Siemka wszystkim ^-^ Dzisiaj kolejny post z serii Q&A. Bardzo chciałabym podziękować wszystkim za każdy komentarz, gwiazdkę i wyświetlenie <3 Jesteście najlepsi :")
Dziękuję również I_Love_Solitude_X za nominację :3 polecam zajrzeć na jej profil tak swoją drogą ^-^ Zakochałam się w jej opowiadaniu :)A więc nie czekając dłużej, po prostu odpowiem na pytania:
1. Jak to się stało, że zaczęłaś pisać opowiadania?
Ogólnie jestem osobą, która bardzo dużo czyta. Kiedy w podstawówce zaczęli wymagać od nas pisania wypracowań, zaczęłam próbować pisać coś poza. Najpierw były to jakieś urywki scen albo opisy, a później zaczęłam tworzyć coś nowego. I tak jakoś wyszło, że jestem gdzie jestem :)2. Co myślisz o duplikacji opowiadań?
Jeśli przez duplikację mam rozumieć kopiowanie, to według mnie jest to niedopuszczalne. Nienawidzę czegoś takiego. Później ludzie podpisują się pod nie swoją pracą i zbierają laury za autorów... Okropieństwo!3. Co myślisz o hejtach?
Hm... hejty same w sobie są trochę dla mnie nie pojęte. Bo jest różnica między uzasadnioną krytyką a zwykłymi wyzwiskami. Po co ktoś takie coś pisze? Bo nie ma do końca własnego zdania albo po prostu nie umie go przekazać. No cóż...4. Twój ulubiony cytat/powiedzenie?
"Tylko wariaci są coś warci"5. Ile potrzebujesz czasu na napisanie rozdziału?
To raczej zależy od tego czy mam wenę czy nie :") Jeśli tak to góra godzinkę. A jeśli nie - kilka dni.6. Jak reagujesz na widok nowych gwiazdek, wyświetleń i komentarzy?
Reaguje głośnym krzykiem radości i tańcem szczęścia :") Jestem wtedy ogromnie zadowolona i mam ochotę pisać dalej. Czuje się taka "ważna" i doceniona ^'^ To naprawdę niesamowite.7. Jesteś realistką, optymistką czy pesymistką?
Zdecydowanie pesymistką. Mam czasami przebłyski optymistki, ale na codzień jestem raczej smutna i rzadko co jest w stanie mnie naprawdę ucieszyć.8. Cieszysz się ze swoich osiągnięć?
Nie wiem czy chodzi tutaj o osiągnięcia tylko w dziedzinie pisarstwa czy ogólnie, więc może powiem ogólnie.
A więc: cieszę się z każdego osiągnięcia. Czy jest to sukces w śpiewaniu czy w pisaniu lub rysowaniu - zawsze w środku czuję takie ciepło. To niezapomniane chwile :)9. Twoja ulubiona książka?
Zdecydowanie "Igrzyska Śmierci". Z początku bardzo za tym nie przepadałam, ponieważ pierwsza część nie była zbyt ciekawa. Dopiero czytając kolejne zaczęłam darzyć tą książkę sympatią.10. Twoje ulubione opowiadanie na wattpadzie?
Kurcze... ciężki wybór, ponieważ kocham wszystkie opowiadania, które do tej pory przeczytałam. Jednak chyba najbardziej podoba mi się "Pay Girlfriend" autorstwa juls_xd.Ponieważ nikt z Was nie miał do mnie pytań, odpowiedziałam na te z nominacji. Jeśli jednak coś wam wpadnie do głowy - dajcie mi znać :)
Oprócz tego mam dla Was dobrą wiadomość! Startuje z kolejnym opowiadaniem. Będzie ono o nietypowej miłości między trojgiem ludzi. Jeśli ktoś chce się dowiedzieć więcej ---> zapraszam na mój profil na opowiadanie "Love Triangle".
Zapraszam wszystkich, którzy chcą być na bieżąco informowani o rozdziałach i tym co robię na mojego twittera: @sadghost_me :)
Do następnego mordki!
CZYTASZ
Mistakes Fanfiction || J.B.
FanfictionPopełniamy wiele błędów. Najczęściej da się je zniwelować. Niestety są błędy, których nie da się w żaden sposób naprawić. Są z nami przez całe życie od momentu popełnienia ich. Nie dają ci spokoju. Przez nie nie możesz spać. Nie umiesz normalnie fun...