Drodzy czytelnicy!
Cóż mogę powiedzieć... mam dla was 2 informacje. Nie pytam czy wolicie lepszą czy gorszą, ponieważ w mojej obecnej sytuacji zacznę raczej od lepszej.
Zostałam nominowana przez anotherlife123, tak więc postanowiłam odpowiedzieć na jej pytania. Mam nadzieję, że przeczytacie w ogóle to :") Z chęcią odpowiem na jeszcze inne pytania.
A więc:1. Wymień najlepsze opowiadania jakie kiedykolwiek przeczytałeś na wattpadzie.
Hm... jednymi napewno z najlepszych będą: "So sorry", "Kik" - w tym również druga i trzecia część, "Just friends", "Still Dirty", "End Of The Road", "Secret Admirer".2. Jakie są Twoje ulubione gwiazdy i dlaczego?
Napewno, świętej pamięci, Amy Winehouse - za to, że zawsze była sobą i nie dała nikomu wykreować jej jako światowej sławy osobę publiczną. Śpiewała co chciała i jak chciała. Według mnie wiele sław powinno brać z niej przykład, jeśli chodzi o pewne rzeczy. W mojej liście gwiazd napewno znajdą się chłopaki z 1D. Wiem, że nie zawsze da się usprawiedliwić każdą aferę i teorię powiązaną z nimi, ale to w jaki sposób pokazują, że warto walczyć o swoje jest dla mnie ważne.
Jeśli jeszcze jesteśmy w temacie spełniania swych marzeń - podziwiam tez Justina Biebera. Może nie da się wyjaśnić czasem jego zachowania, ale warto chociaż spróbować go zrozumieć. Stał się gwiazdą wielkiego formatu bardzo młodo, więc postarajmy się zauważyć różnice pomiędzy zwykłym dojrzewaniem, a dojrzewaniem wśród mediów. Never say never...3. Najlepsza modelka?
Taa... zacznijmy od tego, że nie za bardzo interesuję się pokazami mody i tego typu rzeczami :") Aczkolwiek ze znanych mi modelek jako najlepszą określiłabym Gigi Hadid.4. Czym się interesujesz?
Interesuję się wieloma, naprawdę wieloma rzeczami. Ogólnie jestem chyba najbardziej związana ze wszystkim co wiąże się ze sztuką. Śpiewam od bardzo dawna, gram na gitarze(akustycznej, klasycznej, elektrycznej i basowej), gram również na fortepianie, dużo piszę i fotografuje zarówno budynki, jak i naturę. Zawsze też ciągnęło mnie do składania wszelakich modeli.5. Seriale, od których nie możesz się odciągnąć?
Powiem szczerze, że nie oglądam obecnie żadnych seriali, ale wcześniej nie mogłam odciągnąć się od "El Barco".6. Jak najczęściej spędzasz wolny czas?
Przeważnie piszę rozdziały wyjęte totalnie z jakiejś historii albo słucham muzyki.7. Czy w najbliższym czasie planujesz napisać nowe opowiadanie?
Jak najbardziej. Mam głowę pełną pomysłów. Zazwyczaj jednak kończę opowiadania zanim je opublikuje. Akurat w moim opowiadaniu "Mistakes" tak nie jest, ale cóż.8. Jakie masz marzenia, a jakie już spełniłaś?
Moimi największymi marzeniami jest: wydać książkę, zostać tłumaczką i dziennikarką. Na razie nie spełniłam żadnych marzeń, ale jestem szczęśliwa.9. Twoje uzależnienie i dlaczego?
Największe uzależnienie? Hm... od mojego chłopaka chyba. Nie potrafimy bez siebie dnia wytrzymać. Piszemy też codziennie po spotkaniach. Dlaczego? Bo baaardzo go kocham.10. Twoje największe zalety i dlaczego?
Jestem bardzo pracowita i troskliwa. Lubie dawać z siebie sto procent i zawsze angażuję się w relacje z innymi.Mało osób czyta moje opowiadanie, więc tym razem nikogo nie będę nominować, ale w przyszłości z chęcią to zrobię.
Drugą (złą) informacją jest, a raczej będzie, moja chwilowa... może nie tyle co nieobecność, a wrażliwość na wszystko. Wczoraj odszedł bardzo ważny dla mnie człowiek. Jestem bardzo smutna i zszokowana. Nie mogę uwierzyć w to, co się stało. Cały czas płacze i... kończą mi się już płyny, więc niedługo moje oczy będą bardzo suche, dlatego też nie gwarantuję, że będę w stanie napisać jakiś długi rozdział. Mam nadzieję, że nie będziecie na mnie bardzo źli... staram się jak mogę.
Dziękuję wam bardzo za uwagę... trzymajcie się miśki!
CZYTASZ
Mistakes Fanfiction || J.B.
Hayran KurguPopełniamy wiele błędów. Najczęściej da się je zniwelować. Niestety są błędy, których nie da się w żaden sposób naprawić. Są z nami przez całe życie od momentu popełnienia ich. Nie dają ci spokoju. Przez nie nie możesz spać. Nie umiesz normalnie fun...