Capitolul 1

789 57 17
                                    

Viata poate fi traita in multe moduri,doar ca fiecare din noi alege un mod. Dar cand viata iti ofera o sansa,ce faci? Dai cu piciorul sau accepti? Ei bine,asta s-a intamplat si in cazul meu.
Numele meu este Crystal Stone. Sunt inalta,am parul scurtut si castaniu,iar ochii sunt de culoare maro. Am 17 ani si locuiesc in Londra. Viata mea nu este nici pe departe perfecta. Parintii mei au murit intr-un accident de masina cand eu aveam 6 ani. De atunci am locuit numai in orfelinate,batuta si abuzat de foarte multe ori. De fiecare data cand eram adoptata se intampla cate un lucru rau si ma aduceau din nou in orfelinat. Insa acum ca am 17 ani,numai stau in orfelinat,ci la bunica unei colege de liceu. M-am inscris la liceu,doar ca am avut 3 ani de cosmar,gasca populara ma batjocora tot timpul si nu aveam nici un prieten. Doamna Candice,bunica Amandei,mi-a oferit un loc unde sa dorm doar ca nu m-am simt ca acasa. Nicaieri nu m-am simtit ca acasa,nu m-am simtit in largul meu si nici o casa nu am numit-o 'acasa'.
Anul scolar abia a inceput si dupa o zi plina cu ore grele,acum am muzica.Aceasta este materia mea preferata deoarece muzica o pot numi singura mea prietena. Este ultima ora si de abia astept sa plec din liceul asta.M-am dus la dulap,mi-am luat caietul si carte de muzica si m-am indreptat sper clasa de muzica. M-am asezar in ultima banca,stand singura. Restul colegilor stateau in gasti,vorbeau si radeau.
-Buna ziua,elevi!spune doamna profesoara de muzica intrand in clasa. Fiindca astazi este prima zi de scoala,m-am gandit sa va fac o surpriza,contiuna ea. In acel moment 5 baieti intra pe usa. In clasa se auzeau numai cataituri si rasete.Ei sunt baietii din trupa One Direction!spune profesoara.
-Eu sunt Louis Tomlinson,el e Harry Styles,el Liam Payne,Niall Horan si el Zayn Malik. Noi suntem baietii din One Direction.
Toti erau fericiti si emotionati,mai putin eu. Am auzit de aceasta trupa,dar nu am ascultat melodii de la ei. Astia sunt alte vedete care fac muzica doar pentru bani si au veni aici pentru acelasi lucru. Deja ma dezgusta... Stand singura in banca mea si citind din cartea de muzica,cineva se aseaza langa mine in banca. Era unul din baietii din trupa. Avea parul tuns periuta si zambea.
-Buna,eu sunt Liam!spune el. Cum te numesti?
-Buna,ce iti pasa?spun eu,neacordandu-i nici un pic de atentie.
-Ok,atunci te voi lasa in pace,spune el si pleaca. O alta persoana careia nu ii pasa,imi spun e in gand.
Ma ridic de pe scaun,i-au o chitara si incep sa cant. Deodata s-a facut liniste in clasa,dar nu mi-a pasat. Am cantat melodia pana la capat si cand mi-am intors privirea sper clasa,m-am panicat. Toti se uitau la mine,unuii zambeau,iar altii erau uimiti. Ma blocasem,nu stiam ce sa fac sau ce sa zic.





Bunaaa!Eu sunt Bea si acesta este primul capitol din carte. Sper ca va placut,daca vreti,va rog, trimiteti-mi mesaj cu parerile voastre! Pup 😘

Me And One Direction ❤Where stories live. Discover now