Crystal POV
A trecut o luna de cand am fost adoptata. O luna decand stau in casa cu 5 idioti. O luna de cand pot spune sa incep sa traiesc. O luna de cand Louis ma sarutat. Bine,nici ca nu am mai vorbit de atunci.
Imi pierd timpul prin camera mea. Este ora 12:30. M-am trezit,mi-am facut un dus si am cantat la chitara. Astazi este ziua mea,azi implinesc 18 ani. Baieti nu stiu si nu vreau sa le spun. Mi-am luat o rochita alba si niste botine maro cu toc inalt si am coborat.
In living baietii stateau pe canapea si se jucau Fifa.
-Buna dimineata!spun cu zambetul pe buze.
-Buna,spune Zayn.
Ma uitam la ei dar ei nici nu s-au uitat la mine,erau in lumea football-ului. Baietii astia iubesc asa tare football-ul incat,atunci cand ploua si au chef sa joace football,joaca in casa,in living.
Cum nu m-au bagat in seama,inseamna ca ei chiar nu stiu ca e ziua mea. Sabriana e plecata in America pentru a filma la noul serial in care joaca ca actrita principala,iar baietii mai toata ziua sunt pe la studio. Nu stiam ca Sabrina e asa o mare vedeta. I-am ascultat si pe baieti pe YouTube si pot spune ca au melodii bune,au foarte multe vizualizari si comentarii in foarte multe limbi. Din nou,nici de ei nu stiam ca sunt star-uri internationale.
Ma duc in bucatarie si imi pregatesc micul de jun,imi i-au un bol,lapte si cereale. Deblochez telefonul si intru pe Twitter. Nimic interesant. Termin de mancat si urc la mine in camera. Incep si cant la chitara,apoi ma duc in dressing si ma mai uit la haine si revistele de moda. Dupa ce m-am plictisit mi-am luat leptopul McBook pe care l-am primit cand am ajuns aici si am intrat pe contul meu de VTube. Am inceput sa ma uit la serialele mele preferate:The Vampire Diaries,Teen Wolf,Pretty Little Liars,The Messengers,90120 si mai multe. M-am uitat la asa de multe episoade incat nici nu stiu cand s-a facut ora 22:00. Inchid leptopul si cobor in living. Era semi-intuneric.
Pe jos erau sticle de vin,tequila,bere si votcka,pahare sparte si chiar si sticle sparte. Zayn statea in spatele canapelei,Harry avea o blonda peste el,Niall era cu o felie de pizza in mana dreapta si un shot de tequila in mana stanga,iar Liam era intins pe canapea cu fata intre perne. Louis nu era in living. Ma intorc cu spatele la canapea dezgustata de cum blonda aia se freca de Harry si ma indrept sper o usa intredeschisa. Fara sa stau pe ganduri,pun mana pe clanta si deschid usa larg. Louis era deasupra unei roscate. Roscata era imbracata intr-un costum de politista cu blungi scurti,extrem de scurti si o camasa albatra care ii acoperea doar sutienul si bine inteles un foarte mare decolteu. In cap avea o sapca de politisa si in picioare niste pantofi cu toc foarte inalt,negri luciosi. Ma enervez si ma inrosesc,nu stiu de ce reactionez asa dar ma dezgusta comportamentul lui Louis.
-Te-ai gandit sa vorbesti cu mine?spune Louis.
Tac.
-Asa e! Ai nevoie de mine sa iti mai dau niste bani ca tu nu ai.
Tac.
-Esti doar o fata fara bani,care a fost adoptata de un star si ai acceptat doar pentru ca am bani.
Tac.
-Nici nu stiu de ce am facut asta. Tu doar ma seci de bani.
Tot Tac.
-Ma bucur ca taci.
Ma enervez si cateva lacrimi se preling de-a lungul obrajilor.
-De abia astept sa vina ziua ta sa vad ce imi ceri. Ohh...daca o sa mai fi domnisoara Tomlinson pana la ziua ta.
-Azi e ziua mea,Louis!spun si ma intorc,inchid usa la camera si plec.
Fug in camera mea,ma inchui acolo si incep sa plang. Nu am stiut ca asta crede Louis despre mine,dar acum inteleg de ce s-a comportat asa cu mine luna asta. El nu ma vrea. E exact ca ceilalti care m-au adoptat,doar ca aceea ma raneau fizic,insa el sentimental. Ma dezbrac,i-au leptopul de pe pat si incerc sa adorm. Ma fatai prin pat dar nimic. 'Cea mai frumoasa zi de nastere!'imi spun. Ultimile mele 12 aniversari au fost 'minunate'. Ma ridic din pat,descui usa si ma urc inapoi in pat,ma invelesc si adorm.
Ma trezesc desi nu vroiam sa o mai fac vreodata,cineva mi-a tras draperiile de la geam. Imi intorc privirea si pe un colt de pat era asezat un buchet mare de trandafiri rosii si un IPad auriu. Ma incrunt. Ma ridic din pat dar imi sar in ochi doua pungi Pandora. O deschid pe prima si vad ca se afla o cutiuta. Dechid cutiuta si in
ea se afla o bratara mov de piele si un pandantiv in forma de cadou. Este superba! I-au si cealalta punga si in ea se afla acelasi model de cutiuta,cand deschid cutia,acolo se afla o alta bratara cu mai multe pandantive pe ea. Aceasta este minunata! Ma ridic si observ ca langa usa este o alta cutie. Ma apropi si i-au punga,ma uit,i-au cutia si cand o deschid era o bratara si un pandantiv in forma de inimioara pe care scria 'I Love You'. Ma uit mai bine in punga si era un biletel pe care scria 'Open The Door,Please♡'.
Cand deschid usa raman muta. In fata mea statea Louis in mana cu o...Heii! Asta e un alt capitol. Scuze pentru intarziere sper ca va placut. Astept pareri ❤! Vreau sa va spun ca va iubesc! Nu ma asteptam sa asa multe vizualizari din prima. Va multumesc din inima pentru voturi,mesaje si sfaturi ! Astept si comentarii! Va puup ❤❤
YOU ARE READING
Me And One Direction ❤
Genç KurguCand viata iti ofera o posibilitate,ce faci? Accepti si mergi mai departe sau dai cu piciporul la tot,nepasandu-ti? Ei bine,asta se intampla in cazul meu. Ma numesc Crystal Reed si am o poveste complicata. Oare voi fi vreodata fericita cu adevarat? ...