Capitolul 13

119 26 11
                                    

Ma plimbam pe aleile parcului din cartier. Toamna este asa frumoasa! Pe jos covorul aramiu fosnea sub picioarele mele,iar la o adiere usora a vantul o alta frunza se mai desprindea din copac si dansa agale.
Ma ajez pe o banca si privesc natura cum usor-usor adoarme sub stapanirea Reginei Toamnei. Incep sa ma gandesc la Louis,mai degraba la tatal meu. La inceput s-a comportat frumos cu mine. Apoi s-a imbatat si mi-a spus lucruri jignitoare. Dupa a fost dragut luandu-mi cadouri si organizandu-mi o petrecere. Iar acum se comporta ca si cand as fi o simpla fata,care sta doar pe capul lui. Nu inteleg ce e cu el. Ce i-am facut de se comporta asa cu mine? Pentru ce o face? Se simte mai bine? Oare chiar crede despre mine ceea ce a zis cand s-a imbatat?
Cineva se aseaza langa mine pe banca. Pare a fi o fata subtirica. Isi da gluga jos,iar in fata mea se afla Taylor.
-Ma bucur sa te revad!spune ea.
-Buna,Taylor! Ce faci?
-Bine,am iesit la o plimbare! Tu ce faci? Pari cam suparata!
-Sunt bine,putin obosita dupa petrecere! A! Ador colierul,este superb!
-Ma bucur ca iti place! Hai sa ne mai plimbam.

~Doua ore mai tarziu~

Taylor era la coada la Starbucks,iar eu ma gandeam la cat de draguta poate fi. Mi-a povestit de cand era mica si facea multe prostioare. Cand a urcat prima data pe scena,cand si-a auzit melodia cantand la radio,chiar si cand l-a intalnit pe Johnny Depp,actorul ei preferat. Am ras mult si m-am simtit bine. Datorita ei nu m-am mai gandit la drama adusa de Louis.
-Doamne ce coada!spune ea. Poftim comanda.
-Mersi,zic eu sec.
-Sii,e ceva intre tine si copilarosul de Tomlinson?
-Doamne! Nu vreau sa vorbesc despre asta,Louis este doar tatal meu si m-a adoptat din mila.
-Eu cred ca din mila.La cum se uita la tine el si Payne,nu asta lasa de inteles .Oricum ce s-a intamplat cu tine si accidentul ?
Nu prea imi place sa vorbesc despre asta,dar avand in vedere ca e a foat deschisa cu mine si mi-a povestit multe lucruri,eu de ce sa nu fac la fel. Am inceput sa ii spun totul,iar ea ma ascultat cu atentie apoi mi-a pus cateva intrebari.
-Si cam asta e tot,adaug eu.
-Imi pare rau,nu meritai asta! Esti o persoana minunata si ai un suflet asa bland!
Zambesc la auzul cuvintelor ei. Taylor pleaca,iar eu vad ca am stat 3 ore plecata de acasa. Dar nu vreau sa merg inapoi,asa ca opresc un taxi si spun adresa .
Dupa 20 de minute ajung in fata spitalului unde cantiva paparazzi asteapta o alta veste,iar cand ma vad incep sa faca poze. Imi pun bluga in cap si intru in spital.
-Buna ziua! Imi puteti spune care este salonul in care se afla Sabrina Horan?spune eu la receptia spitalului.
-Etajul 4,salonul 200.
-Multumesc!spun inainte de a pleca. Ma urc in lift. Acesta se opreste la etajul dorit si incep sa caut salonul. 197,198,199..aici 200. Observ ca usa e intredeschisa,iar inauntru trei voci se cearta.
-Eu nu o sa ii spun!tipa Louis.
-Dar nu vreau sa ii spun! Intelege odata,e prea mult pentru mine! Nu vreau sa mai deschid subiectul ala!ii raspunde prietena mea.
-Scumpo,spune Harry,Crys trebuie sa stie ca Taylor...
-Ce trebuie sa stiu despre Taylor?!Dau eu buzna in salonul,speriata si curioasa.

Me And One Direction ❤Where stories live. Discover now