Capitolul 2

669 57 14
                                    

Stateam si ma uitam la toti din clasa. Doamna profesoara zambea si era uimita,iar baietii se uitai pierduti dar zambeau. Stateam nemiscata si de odata se aude clopotelul. 'Salvat de clopotel' imi spun. Ma ridic,las chitara,imi i-au geanta si plec. Am ajuns in fata dulapului,l-am deschis si in timp ce imi aranjam cartile simt o mana pe umarul meu. Imi intorc privirea si ma uit la persoana de langa mine. Pe coridor nu erau multe persoane si cele care erau,nu erau atente.
-Sunt Louis,spune.
-Stiu,spun. Ce vrei?
-Sa te cunosc,spune el trecandu-si mana prin par.
-In visele tale,spun eu nepasatoare.
-Ai o voce superba,cum te cheama?
-Poti te rog sa ma lasi?
-Nu,spune el foarte hotart.
-Daca iti spun numele meu,ma lasi in pace?
-Da!
-Crystal Stone. A zambit apoi a plecat spunad un 'pa'. Dupa aceea,am inchis dulapul,mi-am pus geanta pe umar si am plecat spre Starbucks.
Nu vroiam sa merg la doamna Candice si numai mersesem de mult la Starbucks pentru ca nu mi-am permis. Am intrat in cafenea,mi-am comandat coffee latte,mi-a venit comanda si m-am asezat la o masa,stand singura si gandindu-ma la ceea ce s-a intamplat azi. Ma gandeam la cum am cantat si la discutia cu Louis. Stand si gandindu-ma cineva s-a spus langa mine.Era Louis.
-Ce vrei?intreb.
-Buna si tie!

Louis POV

Dupa discutia de la scoala cu Crys,am vorbit cu doamna profesoara de muzica si cu directoarea liceului care mi-au spus cate ceva despre ea .Mi-au spus ca a locuit la un orfelinat iar in prezent sta la bunica unei eleve din liceu. Dupa ce am vorbit cu doamnele,m-am dus la bunica elevei liceului,doamna Candice. Aceasta ma trimis la ofelinat.Acolo am aflat ca parintii lui Crystal au murit intr-un accident de masina cand ea avea 6 ani si ca a fost adoptata de multe ori si de tot atatea ori a fost adusa inapoi. Ea inca nu este adoptata,fiind cea mai mare din orfelinat au decis ca ea sa stea la doamna Candice. Deci am aflat aproape tot in principiu si pentru ca nu era fericita(de unde stiu?pentru ca se vede)m-am gandit sa o ajut.
-Deci,ce faci?intreb eu.
-Tie ce ti se pare ca fac?
-Ok,uite care este faza. Oficial esti Crystal Tomlinson. Ai fost adoptata. Ai fost adoptata de mine.

Me And One Direction ❤Where stories live. Discover now