Am luat repede telefonul in mana,deblocandu-l. Am citit titlul si mai ca era sa lesin. "Waiting for @CrystalTomlinson at One Direction House" -@IanSomerhalder. Acesta era tweet-ul,cu multe like-uri si comentari. Ian Somerhalder in casa mea?Asteptandu-ma pe mine? Ce pot spune....
-Hai acasa! Acum!tip la Sab.
Aceasta rade,spunand:
-Ai vazut tweet-ul,asa-i?
-Daaaaa,tip.~30 minute mai tarziu~
Sab parcheaza masina si cum coboram suntem asaltate de paparazzi. Sunt atat de obositori si curiosi. Ma strecor repede si intru in curte. Deschid repede usa,iar in fata mea se afla Ian. Sar la el in brate si il strang tare. Doamne il iubesc pe omul asta. Mai ale pe personajul interpretat de el arogantul,magnificul si inexplicabilul Damon Salvatore.
-Buna si tie. Sunt Ian.
-Stiu,stiu,stiu si te iubesc.
-Crys,te porti ca un copil,spune Zayn in timp ce ma lua de pe Ian.
Cobor,ma aranjez putin si spun.
-Imi cer scuze,ma luat valul.
-Nu-i nimic,spune Ian.
Eu,Sab,Ian si baietii ne asezam pe canapea si incepem sa vorbim si sa ne distram
-Crys,spune Liam,pregateste-te de cea mai mare petrecere!
-La 20:30 sa fii gata,spune Louis.
-Esti asteptata,adauga Zayn.
-Stim ca vei arata ca o printesa,spune Niall.
-O sa ne distram,spune Harry.
-Va fi bestial,adauga Ian.
Eram socata si rosie la fata. Ma rusinasem complet si eram foarte emotionata. Au organizat o petrecere pentru mine. Nu mai stiam ce sa zic. Am inceput sa plang de fericire si toti au venit si m-au luat in brate.
-Hai sa ne pregatim,spune Sab.
Este ceasul 18:30. 2 ore sa ne pregatim,va fi greu.~o ora si jumatate mai tarziu~
Eu si Sab,ne-am facut baie,ne-am aranjat parul,ne-am machiat si ne-am ales tinuta. Acum ne facem manechiura si pedichiura dupa care ne imbracam si coboram.
~15 minute mai tarziu~
Manechiura si pedichiura sunt gata si unghiile uscate. Ne imbracam repede si ne facem gentile.
Eu port o rochie roz scurta,decupata in forma unui triunghi pe abdomen. Am asortat o pereche de pantofi cu tocuri,negri si o geanta plic tot neagra. Parul este usor ondulat cu tente sper negru si desprins. Printre firele de par se vad cerceii mei lungi.
Sab poarta o salopeta neagra,si o pereche de balerini negri cu albi. Parul ei este facut cu placa.
Ne uitam in oglinda si suntem multumite de ceea ce vedem. Coboram repede si ii vedem pe baieti aranjati (media). Ian era cu ei.
-Aratati minunat,spun acestia facandu- ne sa chicotim.
Ne luam gecile pe noi si iesim,paparazzi tot la poarta era fiind mai multi ca ultima data. Liam ma prinde de mana si ma trage langa el,pe partea cealalta se aseaza Louis. Harry si Zayn merg langa Sab,iar Naill si Ian sunt alatur de noi. Cand iesim pe poarta,apar si fanii. Unii strigau numele trupei si numele baietiilor,altii strigau numele celei mai bune prietene iar altii il strigau pe Ian.
Nu stiu cum am ajuns atat de repede la masini dar asta numai conta. Eu merg in masina lui Louis,cu Liam si Niall. Harry,Zayn,Sab sung in Mercedes-ul lui Harry,iar Ian in masina lui Bmw x5 negru.
Dupa 30 minute am ajuns in fata clubului LUV. Masinile s.au oprit,iar noi an coborat. Louis,Harry si Ian au dat cheile de la masini unor bodyguard-zi pentru a duce masinile in parcare. O gramada de fani si paparazzi stateau in fata intrarii. Din fata usii pornea un covor rosu. Am facut poze dupa care am intrat in club.
Dupa ce am intrat,am ajuns in fata unei balustrade. De acolo putei vedea tot interiorul clubului. Cand am pus mana pe bara de la balustrada,muzica s-a oprit,iar luminile s-au aprins. Eram asa emotionata si fericita! M-am uitat in jur si am putut vedea fetele invitatilor care au spus in cor 'La multi ani,Crystal!'. Erau actorii mei preferati! Actorii din serialele mele preferate:The Vampire Diaries,Teen Wolf,ShadowHunters,The Messengers,The Originals,Pretty Little Liars,American Horror Story si multe altele. I-am putut observa si pe Demi Lovato,Cara Delevingne,Dove Cameron si trupele The Vamps si 5SOS,dar si fosta trupa Big Time Rush. O Doamne! Numai staim ce sa spun.
Sabrina ma luat de mana si am coborat scarile cu ea.~5 ore mai tarziu~
Numai gandesc prea limpede. Nu am.baut mult si eu nu prea beau,asta se intampla. Am dansat,am cantat,am facut poze cu toti, am permis intrarea a doi cameramani si a doi reporteri si dupa o 40 minute au fost scosi afara. Apoi a inceput distractia.
~1 ora mai tarziu~
Am servit tortul,care a fost delicios. Numai de ciocolata,cu multr etaje. Toate retelele de socializare si posturile de televizioune 'au luat foc' deoarece nu la multe petreceri intalnesti atat de multe vedete. Niciodata nu m-am gandit la asa o petrecere,este peste astrptarile mele cu mult.
Deodata lumina se stinge si linistea se asterne. Nimeni nu spune nimic si nimeni nu face nimic . Un reflector s-a aprins indreptandu-se spre scena. Reactiile persoanelor din jurul meu mi-au atras apentia. Liam a tipat,Naill a ramas blocat,Zayn era palid,Louis a cazuse,iar Harry..s-a auzit un tipat,mi-am intors privirea si am vazut-o pe Sab cu lacrimi in ochi,ea tipase. Se uita intr-un singur punct,scena. M-am intors spre scena,muzica se auzea in boxe,o melodie de iubire. Pe scena se afla...Imi cer mii de scuze pentru asa o pauza. Nu prea am avut inspiratie si nici timp....promit ca ma revansez.
Va multumesc pentru cele 800 de vizualizari. Va iubesc pe toti!!❤❤❤❤❤
Now...intrebarea:Ce se afla pe scena???
Astept pareri! Va pwp 😘😁
YOU ARE READING
Me And One Direction ❤
Teen FictionCand viata iti ofera o posibilitate,ce faci? Accepti si mergi mai departe sau dai cu piciporul la tot,nepasandu-ti? Ei bine,asta se intampla in cazul meu. Ma numesc Crystal Reed si am o poveste complicata. Oare voi fi vreodata fericita cu adevarat? ...