Capitolul 15

111 20 9
                                    

Credeam ca nu am auzit bine. Cameron tocmai l-a numit pe Harry "frate". Dar cum e posibil? Stiam ca Harry are o sora mai mica,Gemma si tocmai aflasem ca si Cameron are o sora,Sierra. Dar ei frati?
-"Frate"?Harry,cum adica "farte"?intreaba Zayn. Ce se intampla?
-Dallas ar fi bine sa povestesti,spune Liam. Hai mare vedeta de la Hollywood.
-Nu o sa va zica nimic,nu are ce sa va zica,se impune Harry.
-Tocmai a zis ca sunteti frati si tu spui ca nu are ce sa va zica?! Harry stiam ca esti nebun,dar nu atat de nebun,toti vrem sa stim ce se intampla,toti suntem curiosi si confuzi,spune Sabrina.
Eram pierduta pe un drum fara sfarsit. Mai intai Louis si comportamentul lui,apoi Taylor si problema ascunsa,acum fratele secret al lui Harry Styles. Cred ca sunt intr-un vis,iar cand ma voi trezit voi fi in patul din casa bunici colegei,inainte de o noua zi "minunata" de scoala.
-Spune-ti ceva!zbiara Niall.
Dar sunt destul de sigura ca aceasta este realitatea.
-Hai sa ne calmam toti,sa ne asejam si sa ne spuneti ce dracului se intampla pentru ca m-am saturat pana peste cap de toate rahaturile voastre de vedete. Vreau sa stiu ce se intampla si o vreau chiar acum!tip eu.
In casa se face liniste,ii dau pe toti la o parte si incerc sa ii conduc in bucatarie unde ma asez la masa. In urma mea vin si ei si se aseaza.
-Bun...dupa cum bine stiti amandoi avem aceeasi varsta,20. Ne traiam vietile linistiti,spune Harry. Familia mea era tare fericita,locuiam toti patru aici,in Anglia si ne intelegeam de minune. Traim o poveste de familie cu un tata grozav si iubitor. Dar cand aveam 10 ani,mama a aflat ca a fost inselata de tata. El avea o alta familie,cu alti doi copii si o alta sotie. Pe atunci il vedeam pe tata ca un model in viata. Barbatul frumos si politicos,sotul perfect,iar tatal minunat. In momentul cand am aflat acest lucru din greseala,inima mi s-a rupt in bucati. Intr-o noapte nu aveam somn asa ca am coborat scarile casei si m-am indreptat spre camera parintilor cu intentia de a dormi cu ei,insa cand sa intru am auzit o discutie aprinsa intre mama si tata. M-am ghemuit langa usa intre-deschisa si am ascultat,afland totul. La scut timp mama a divortat.
-Noi am continuat sa traim impreuna,zise Cameron. Mama nu a stiut despre cealalta familie pe care acesta o avea sau avuse,adica despre familia lui. Cand si eu aveam 10 ani,tin minte ca tata a avut o perioada mai furtunoasa,nu a dat nimic de inteles,dar nici nu ne-a respins pe noi. Insa atunci a spus ca trebuie sa ne mutam departe de tara aceasta . Au cautat mai multe  tari in Europa si Asia,dar tata nu a fost de acord cu nici una si a impus mutarea in America,in California. Cum spunea si Harry,tata era un model pentru toti barbatii,era imposil sa te superi pe el sau sa te certi cu el,asa ca mama a acceptat sa ne mutam. A fost frumos cand ne-am mutat,am trait doi ani frumosi in Los Angeles pana cand am aflat ca tata s-a inbolnavit de cancer la plamani. Anul urmator a fost cumplit. Am stat mai mult in spitale si mama era terminata. Atunci nu am stiut,dar am aflat peste cativa ani cand mama ne-a povestit mie si surorii mele ce s-a intamplat. Inainte sa moara a contactat-o pe mama lui Harry si a adus-o in America.
-Mama cand a auzit ca acesta are cancer in stare finala,continua Harry,a plecat. Eu si Gemma a fost lasati la bunica in grija si ne-a spus ca trebuie sa plece impreuna cu serviciul deoarece au o problema. Cand mama a ajuns in L.A. a fost pusa fata in fata cu mama lui Cameron,iar atunci aceasta a aflat totul.
-Cand a aflat mama a fost foarte suparata,a inteles ca el s-a jucat cu doua femei,cu doua familii,cu doi baieti mai mari dar de aceeasi varsta si cu doua fete mai mici. De 13 se intampla acest lucru,iar mama a vrut imediat sa divorteze. Cand divortul s-a incheiat dupa o luna de la discutia cu mama lui Harry,aceasta a venit din nou aici de data aceasta contactata de mama mea.
-Mama a plecat din nou in California la cererea mamei lui Cameron deoarece trebuiau sa vorbeasca,intervini Harry. S-au dus amanadoua la spitalul in care tatal nostru era internat si l-au facut sa inteleaga prin ce trec ele si sa plateasca pentru 13 ani. Au avut o discutie aprinsa  toti trei certandu-se intre ei,iar in dimineata urmatoare tatal nostru murise. Mama s-a intors inapoi in Anglia.
-Iar noi ne-am trait vietile in America. Cand am aflat toti ceea ce s-a intamplat ne-am certat foarte tare. Dadeam toti patru vina pe altii pana intr-o seara urata cand s-a lasat cu baiaie intre mine si el si am sfarsit amandoi in spital dupa care in tribunal. De atunci nu ne-am mai vorbit. Nici surorile noastre,nici mamele noastre.Aceasta este minunata poveste. Sfarsit,acum aplauzele va rog,zice Cameron ironic.
Aceasta a fost o poveste cumplita,nu pot sa imi imaginez prin ce au trecut acesti oameni. M-am uitam in jur si vedeam ca toti sunt la fel de impresionati ca mine.
-Dar tatal vostru ce facea? Cum de nu v-ati dat seama cand nu era acasa,intreaba Zayn.
-Buna intrebare,raspunde Harry. Tata ne-a mintit spuandu-ne ca este mare director la o firma de curierat,ceea ce necesita plecari prin alte orase.
-Insa el defapt era mare traficant de droguri,castiga multi bani,din acest motiv  a murit de cancer la plamani,adauga Cameron.
-Eu o sa merg la baie,spune Sabrina si pleaca din camera.
Insa nu ajunge prea departe,intorcandu-se la noi speriata si spunand:
-Paparazzi sunt peste tot in jurul casei,cu tot felul de afise cu titluri de genul"doua mari vedete ale adolescentilor sunt frati".Cum este posibil sa se fi aflat?
Era groaznic,Harry si Cam sunt frati,iar Cameron nu mi-a spus ca e vedeta,pana si Liam l-a numit "mare vedeta de la Hollywood" . Iar acum paparazzi au aflat. Cum este posibil?
Niall se ridica si aprinde televizorul. Pe toate posturile se aflau date despre Cameron si Harry si povestea lor.
-Baieti cred ca avem o problema,spune Liam. Acesta avea in mana un cip cu un mini microfon,aparatul fiind alb ca masa. A fost lipit sub masa ceea ce inseamna ca a inregistrat tot. Cineva ne-a facut-o din nou.
-Si nu oricine,Taylor ne-a facut-o din nou,zice Louis.
Nu aceeasi poveste cu Taylor,din nou!imi spun in gand.

Me And One Direction ❤Where stories live. Discover now