Capitolul 10

357 31 15
                                    

Mi-am intors capul,stateam cu fata la scena. Taylor Swift canta una din piesele ei. Purta o rochie foarte draguta,de toamna deoarece este 28 noembrie. Are o voce foarte frumoasa,iar piesa i se potriveste vocii. M-am uitat in jurul meu,iar baietii impreuna cu Sab erau socati. Oare de ce? Taylar,le-a facut o surpriza? Dar daca le-a facut o surpriza de ce sunt socati 'de rau' , nu 'de bine' ?
M-am dus catre Louis pentru al ajuta sa se ridice,apoi am fugit catre Sab care numai stia ce sa spuna.
-Ce s-a intamplat?
Nu raspunde.
-Sab! Ma sperii!
Lisnite.
-Spunee ceva!
Acelasi lucru. Il observ pe Harry ca i-a o sticla cu apa,iar atunci cand sa o duca la gura,apuc sticla si arunc apa pe Sabrina care,ca prin magie iese din transa. Noroc ca exista machiaj rezistent la apa,altfel cred ca dupa toata asta m-ar fi omorat!
-Ce cauta ea aici?intreaba Niall.
-Noi nu avem habar,spune Zayn.
-Cum a intrat aici? E una din cele mai securizate petreceri,spune Harry.
-Aloo,e Taylor Swift! E cam logic cum a intrat la petrecere,spune eu,dar pare ca nimeni nu ma asculta. Toti erau nervosi si stersati dar si foarte speriati.
-Ne despartim si aflam cum a intrat si vedem cum o scoatem afara de aici fara paparazzi si fani,spune Liam.
Toti dau din cap in semn de aprobare apoi pleaca,pierdandu-se in multime. Eu raman in acelasi loc. Nu stiu ce sa fac,ce sa zic,nici macar nu stiu ce s-a intamplat si nici ce se intampla.
 
*15 minute mai tarziu*

Nici urma de Harry sau Liam sau Zayn sau Niall sau Sab sau Louis. Singura printre vedete. E nasol. Doamne  cine ma aude ca spun ca e nasol printre vedete,si ce vedete, spun ca sunt nebuna,dar serios nu stiu ce e cu aceasta Taylor si de ce sunt asa agitati baietii si Sab. Incerc sa ma detasez si caut o iesire din club. Observ un chelner.
-Buna! Exista vreo iesire a clubului sau macar o curte mai retrasa sau ceva?
-Da,clubul are o curte interioara in spate.
-Exista paparazzi sau e macar la vedere?
-Securizat complet,o sa te ajute daca stai acolo in acest moment.
Ma incrunt,nu stiu despre ce vorbeste si nici nu imi bat capul.
-Iesirea e pe acolo,continua si imi arata o usa.
-Mersi,spun si plec. Ies pe usa si ca sa vezi,tipul avea dreptate. Era placut afara,era mai cald si cerul era senin,plin de stele. Imi place sa ma asez pe iarba si sa privesc stelele.
Ma uit in jur si vad o blonda stand pe iarba privind cerul. Ma apropii si imi dau seama ca e Taylor.
-Hei,spun.
-Buna! Tu trebuie sa fii minunata Crystal!
-Se poate spune si asa,dar nu chiar atat de 'minunata' cum stiu tu.
- Eu cred ca am dreptate,spune ea si zambeste.
-De ce ai iesit?
-Pentru ca stiu ca nu sunt dorita acolo,doar ca am venit ca sa sa remediez cateva lucruri.
-A..
Deodata apare un bodyguard.
-Domnisoara Swift va rugam sa parasiti incinta clubului.
-A venit momentul,spune. La multi ani,Crystal!continua si pleaca impreuna cu cel de la securitate,inchizand usa in urma lor.
Nu am nici cea mai mica idee ce se intampla si deja ma depasit total. Nu inteleg ce au toti,dar nu cred ca e o persoana rea.
Observ o mica cutiuta neagra cu o fundita rosie. O i-au in mana si o deschid. In ea se afla cel mai dragut lantisor posibil. Lantisorul era de argint si avea un microfon cu diamante.(media)Era super dragut! Pe capac era lipit un biletel. I-au biletelul,il desfac si il citesc: "Draga Crystal,vreau sa iti urez un sincer si calduros "La multi ani!" . Acesta este un cadou din partea mea,sper sa iti placa! Cu sinceritate,Taylor!" . Am inceput sa zambesc pentru ca am observat si "P.S:Sper sa ne mai intalnim, 0724.448.890"
Am luat lantisorul si l-am pus la gat. Imi venea perfect. Era foarte dragut. Nu stiu ce cred ceilalti,dar dupa parerea mea Taylor e o persoana draguta.
Sunt trasa din gandurile mele de ...

Me And One Direction ❤Where stories live. Discover now