Crystal POV
Pur si simplu nu puteam sa cred. Eram nervoasa si speriata. Vroiam sa fug,asta imi doream. Asa ca asta am facut. Mi-am luat geanta,m-am ridicat si am plecat. Am iesit din cafenea si m-am ciocnit de cineva. Era Liam. Mai frumos de atat nici ca nu se putea intampla.
-De ce fugi?intreaba el.
-Noi vrem doar sa te ajutam!spune Louis.Am aflat tot,toate actele sunt facute,am fost la orfelinat...
-Mergem la orfelinat,acum!il intrerup eu pe Louis. Vreau sa vad actele! Nu poate fi posibil asa ceva! Nimeni nu stia!Vreau sa mergem la orfelinat!
-Ok,mergem la orfelinat,spune Liam.
-Hai la masina,spune Louis.
Plecam din fata cafenelei,mergem putin pe jos si ajunge in dreptul unei masini negre. Era un Range Rover. Louis deschide masina si se urca pe locul soferului. Liam imi deschide portiera din spate si eu urc. Apoi deschide si el portiera locului din dreapta,se urca si pornim la drum. Dupa un drum de 15 minute ajungem la orfelinat.
' ,,Locul meu preferat! " ' imi spun in gand in timp ce intram urmata de cei doi 'L'. Cand am intrat toate fetele au inceput sa tipe. Baietii au fost acaparati de ele,iar eu m-am dus in biroul directoarei. Am dat buzna,iar aceasta statea la biroul ei cu un pahar in mana,zambind...
-Deci te-ai intors,spunea ea.
-Am venit aici doar ca sa vad actele!
-Uhh,esti oficial Crystal Tomlinson,orice fata ar vrea sa fie in locul tau. Poftim actele,sper ca ai invatat sa citesti,ca altfel nu vei intelege nimic!spune aceasta.
Ma enervasem si rau. Nu puteam sa cred ce spune jigodia asta. O urasc! Ea este unul din motivele pentru care am parasit acest loc. I-au actele si incep sa citesc. Era totul acolo. Negru pe alb. Am fost adoptata. Acum ma cheama Crystal Tomlinson,nu Crystal Reed. Aud usa deschizandu-se,erau baietii.
-Acum luati actele si plecati!spune 'minunata' directoare.
Las hartiile pe birou,imi i-au geanta si plec . Ies din orfelinat si ma opresc. Nu stiam unde sa ma duc s-au ce sa fac. Deodata am simtit o mana pe umarul meu,intorcand capul il vad pe Louis,iar mai in spate statea Liam. Fara sa imi dau seama o lacrima s-a prelins pe obraz. Atunci am izbucnit in plans. Louis ma i-a in brate si ma strans tare,dupa cateva secunde ni se alatura si Liam.
-Va fi bine,imi spoteste Louis.
Ne-am desprins din bratisare si ne-am dus catre masina. Am urcat in ea si am presupus ca mergen la Louis acasa. Dupa un drum de 20 minute,masina s-a oprit in fata unei case mari,care avea bodyguazi in fata. Louis a parcat masina si am coborat.
Liam imi intinde mana,iar eu o apuc. Louis a deschis usa si a intrat. Apoi am urmat eu. Era asa de frumos si spatios. Totul era alb cu negru. Casa era minunata. Pe canapea stateau Harry,Niall si Zayne. Cand m-au vazut,s-au ridicat si m-au imbratisat. Inca imi era frica,dar nu asa tare.
-Hai sa iti arat camera ta,spune Louis urcand scarile,iar eu urmandu-l.
-Lou,ar trebui sa merg la doamna Candice ca sa imi i-au haine pentru ca nu am cu ce sa ma schimb...
-Nu-i nevoie sa iti iei hainele,putem merge oricand,eu zic ca iti vor ajunge toate,spune el.
Ma intrebam care 'toate'. Ne-am oprit in fata unei usi.
-Deschide-o!spune.
Asa ca asta am facut. Am apasat pe clanta pentru a deschide usa. Aceasta s-a deschis si am ramas fara cuvinte. Era o camera minunata si foarte mare(media). Avea geamuri mari,un pat mare si plin cu perne iar langa geamuri o canapea. Avem pian si chitara in camera. Existau 2 usi,una pe care a deschis-o Louis. Acolo se afla baia,iar pe cealalta am deschis-o eu. Aici se afla dressing-ul. Era imens,o gramada de haine,pantofi,genti,tenesi,ghete,accesorii si oglinzi. Acum am inteles la ce se referea Lou. Era o camera minunata.
-Iti place?ma intreaba Louis.
-O ador!Multumesc!spun si il i-au in brate.
-Te las,cobori cand vrei.
Dupa ce Louis a pleacat,am luat chitara si un caiet din geanta. In caietul acesta sunt toate cantecele scris de mine. Dau cateva pagini si ajung la un cantec neterminat. I-au un pix si incep sa scriu ultima strofa. Dupa ce termin de scris,cant strofa si ma ridic de pe canapea. Ma duc in dressing,ma dezbrac de hainele mele,i-au un halat si un prosop si intru in baie. Dupa 20 de minute,ies si ma duc in dressing. Imi pun o pereche de pantaloni de trening,o bluza alba pe care scrie 'Baby you're perfect' si o pereche alba de converse.
Dupa ce m-am imbracat,am iesit din camera si cand sa cobor,aud o chitara. Ma intorc si urmez cantecul. Cunosteam notele,dar nu puteam sa cred. Ma apropii din ce in ce mai mult si vad cum cantecul scris de mine este cantat de o alta persoana. Atunci m-am infuriat foarte tare si am inceput sa plang in timp ce vedeam si auzeam cantecul meu,cantat de altcineva inafara de mine...Heii! Va rog spuneti-mi ce parere aveti. Chiar nu stiu daca sa termin cartea...astept parerile.
Va pup ! ❤😙
YOU ARE READING
Me And One Direction ❤
Teen FictionCand viata iti ofera o posibilitate,ce faci? Accepti si mergi mai departe sau dai cu piciporul la tot,nepasandu-ti? Ei bine,asta se intampla in cazul meu. Ma numesc Crystal Reed si am o poveste complicata. Oare voi fi vreodata fericita cu adevarat? ...