2

904 72 14
                                    

,,Uklidněte se!" napomenula Meredith pár prváků, co se spolu bavili. Celá tělocvična byla narvaná každým, co chodil na tuhle školu. Mačkala jsem se mezi Emmou a Thomasem. ,,To zas bude něco." zasmál se. ,,Jo možná nám chce oznámit, že zjistila, co je to antikocepce." zasmála jsem se a dav kolem mě taky.

Meredith ke mně přikráčela na vysokých podpadcích. ,,Něco o mně?" pozdvyhla obočí. ,,Možná" pousmála jsem se. ,,Můžeš nám to už konečně říct?" zachránil mě Thomas. ,,Hmm" otočila se a šla zpátky na pódium.

,,Takže Dámy a Pánové, a nulo" otočila se na mě. ,,bude k nám chodit známa osobnost. Doufám, že se k němu budete chovat s úctou a respektem. Přijměte ho mezi sebe, ale pamatujte si, že on je vyšší liga, takže se s vámi bavit nebude." vzala svoje kapesní zrcátko a upravila se.

,,A kdo to je?" zařval kdosi z davu. ,,Dylan O'Bryan" usmála se hrdě. ,,A to je kdo?" pokračoval. ,,Hrál v Labyrintu a First Time a taky hraje Stilese v Teen wolf." tohle mi uvízlo v hlavě. Nikdy jsem se nezajímala kdo koho hraje, ale Stilese jsem milovala. Na Teen wolf koukám už od začátku a vždycky jsem doufala, že někoho jako Stilese najdu.

A teď se mnou bude chodit do školy! Dylan O'Bryan. Štípla jsem se do ruky, ale nic se nestalo. Nebyl to sen. Vážne se s ním potkám. To je splněný sen!

*******

Po vyučování jsme šly s Emmou do knihovny. Knihovna byla obrovská, ale nikdo v ní nebyl. Nevýhoda byla, že součástí byla ředitelna. Emma musela jít k ředitelovi, protože cestou z tělocvičny omylem vrazila do prváka a ten si kvůli tomu zvrtl kotník.

Čekala jsem v křesle před ředitelnou a četla Deník Anny Frankové, který jsem si teď na chvilku půjčila z knihovny. Ve dveřích knihovny se objevila klučičí postava. Měl kapuci, ze které vyčuhovalo pár neposlušných hnědých vlasů a černé džíny.

Netrvalo dlouho a kapuci si sundal. Měl předkloněnou hlavu a pročísl si svoj vlasy. Podíval se na mě a já mu konečně mohla vidět do jeho očí. Poznala bych je všude. Byl to on. Došlo mi, že na něj už moc dlouho civim, tak jsem sklopila hlavu ke knížce a předstírala, že si čtu.

Za pár vteřin ke mně došel. ,,Ahoj" pozdravil mě s takovým úsměvem co říkal: Ahoj Já jsem tu novej, ale ty mě určitě znáš. Chci mít nějaký kamarády a ty jsi první koho jsem potkal.... No moc lidí ho nemělo. ,,Ahoj" usmála jsem se a zavřela knihu. ,,Můžu?" ukázal na prázdné místo na křesle vedle mě. ,,Prosím" pokrčila jsem rameny a trochu se odsunula.

Přisednul si ke mně. ,,Mimochodem jsem..." ,,Dylan. Já vím." rozpačitě jsem ho přerušila. Vypadal přátelsky, ale já věděla, že až se ,,zabydlí" tak se se mnou už chtít bavit nebude. Jak řekla Meredith, kope za jinou ligu.

,,A ty jsi...?" snažil se navázat komunikaci. ,,Cherry" usmála jsem se. ,,Ty mám rád." zasmál se. ,,Ja je nenávidím." pokrčila jsem rameny. Rodiče mi je už narození cpou, ale mně nikdy nechutnali. Zasmál se. Byl milý a kamarádský, ale až zjistí, že nejsem v klubu oblíbenosti, rád na mě zapomene.

Začaly se otevírat dveře a z nich vycházela Emma. ,,Prý za to nemůžu a..... O můj Bože! To je Dylan O'Brien!" zapištěla radostí. On se jen pousmál. Nemůžu říct, že se mi nelíbil. ,,Můžu se s tebou vyfotit?" udělala na něj psí oči. Dylan se smíchem přikývl. ,,Cherry vyfotíš nás?" podala mi svůj telefon.

,,Pod jednou podmínkou" zvážněl Dylan. ,,Vyfotíš mě s Cherry." usmál se na ně. ,,Fajn" zmáčkla jsem tlačítko na vyfocení. ,, Já mrkla!" vyšilovala Emma. Nemrkla, ale já jsem se s ní nechtěla dohadovat, tak jsem je vyfotila znova. Potom Dylan vytáhnul svůj mobil a podal ho Emmě. Ta nás s radostí vyfotila.

,,Díky" kouknul se hrdě na fotku. ,,Tak ahoj" lehce jsem mu zamávala, když jsem se zvedala z křesla. ,,Ahoj Cherry" vyslovil to, jakoby to bylo nejkrásnější jméno na světe a já si připadala výjímečná.

Famous Boy | Dylan O'BrienKde žijí příběhy. Začni objevovat