Šla jsem normálně do školy, jako každý jiný den. S Emmou.
U dveří mě zastavila něčí ruka na mém rameni. ,,Já. Se. Snažit. Tě. Doběhnout." lapal po dechu hnědovlasý kluk, který se rukama opíral o svá kolena. ,,To je od tebe hezký." zasmála jsem se.
,,Takže vy dva..?" přejížděla mezi námi Emma ukazováčkem. ,,Jo" vzal mě za ramena Dylan a snažil se přes jeho oddechování a fuňění usmát. Emmu to celkem zarazilo, ale pak se otočila a šla ke skříňkám.
Byli jsme s Dylanem vážně spolu? Sice jo měli jsme spolu rande a taky jsme se líbali. O můj Bože! Já chodím s Dylanem O'Brianem!
,,Mohla bys někdy zase ven?" usmál se na mě. Už to nejspíš rozdýchal. ,,Možná jo." usmála jsem se na něj. Vzal mě kolem pasu a já jeho kolem krku. No jo, vážně jsme vypadali, jako pár. Usmívali jsme se na sebe a zároveň koukali do očí, pak mě políbil.
*****
Konečně zazvonilo na konec poslední hodiny. S Dylanem jsme měli v plánu jít spolu na oběd. Počkala jsem si před Angličtinou, kde mělhodinu. Najednou se otevřeli dveře. Dylan se smál a hlouček kolem něho taky. Doufám, že to není to, co si myslím.
,,To je ona!" ukázala na mě Mredith a celá parta, včetně Dylana se rozesmála. ,,Uniklo mi něco?" povytáhla jsem na ní obočí. ,,Tak já to zopakuju." přeslazeně se na mě falešně usmála. ,,Holka, která se začala od šesté třídy cpát, protože jsem jí přebrala kluka a následně se za sebe styděla. Držela dietu? Ne. Začala sportovat? Taky ne. Co myslíš, že udělala Cherry?"
Měla jsem takovou chuť jí zabít, minimálně jí vrazit. Chtělo se mi brečet. Cítila jsem, jak mi tečou slzy po tváři. ,,Začala si strkat prsty do krku. Už si vzpomínáš?" pokračovala. Všichni se smáli, kromě Dylana.
,,Dylane?" otočila jsem se na něj a doufala, že něco řekne. ,,Kámo, ty se s ní bavíš?" s širokým úsměvem se zeptal Adam Dylana. Dylan se nadechnul, že něco řekne, ale nic ze sebe nevydal. ,,Jasně, že ne." odfrkla jsem.
Šla jsem pryč. Měla jsem namířeno do knihovny. Chtěla jse, aby se Dylan rozeběhnul a utíkal za mnou, aby to všem řekl, že jsme spolu. Teda byli. Spíš nebyli.
Vážně jsem byla tak naivní, že jsem si myslela, že se se mnou bude bavit někdo, jako je Dylan. Že se mnou někam půjde a budeme spolu chodit? Budeme šťastný páreček, co se prochází ruku v ruce po škole a dělat, že celý svět patří nám? Odpověď byla ano a realita byla značně proti ní. A vyhrálal to na plné čáře.
ČTEŠ
Famous Boy | Dylan O'Brien
FanfictionCherry se snaží přežít pubertu a hlavně střední školu. Je středem výsměchu, protože už od první třídy soupeří s královnou školy. Meredith. Jedinou oponou, kterou má je její nejlepší kamarádka Emma. Jednoho dne se na škole objeví známa celebrita. Kd...