Musela jsem se nějak odreagovat. V knihovně mě našla Emma a vytáhla mě na večerní zápas. Prý mi udělá dobře popcorn, cola, sport, cukrová vata a sexy kluci. Jenomže to je ten problém. Jeden z těch sexy kluků je Dylan.
Nechtěla jsem Emmě kazit tu radost a vymlouvat se. Emma se mnou tráví strašně ráda čas a taky hrozně ráda chodí na fotbalové zápasy. Miluje je a taky to, že tam chodí se mnou, jakožto nejlepší kamarádkou. Nereda jí lžu, nebo se vymlouvám a dneska toho všeho tak nějak mám dost. Ty dvě hodiny snad přežiju.
Vzala jsem si na sebe -media- a šla si vzít mobil.
******
,,Jsem ráda, že jsi přišla." obejmula mě Emma na parkovišti před školou. ,,Jak to myslíš?" nechápavě jsem se na ní koukla. ,,No, po tom co jsem ti řekla, že bude cukrová vata, tak jsem myslela, že nepůjdeš." zasmála se. ,,Já tenkrát nešla kvůli cukrové vatě, ale kvůli té sázce s Thomasem."
,,Jen tak mimochodem, čekáme na něj?" porozhlédla jsem se po přelidněném parkovišti. ,,Jo, měl by tu už být." ,,Být kdo?" uslyšela jsem klučičí, jestli ne mužský hlas opačným směrem, než jsme s Emmou koukaly. ,,Jdeš pozdě." zasmála se a obejmula ho. Thomas překvapeně zvedl ruce. ,,Má dneska objímací den." zasmála jsem se. ,,Aha" pokrčil rameny a Emma ho pustila.
Šli jsme si sednout. ,,Já zapomněla na tu vatu!" vykřikla. ,,Vždyť máme popcorn a colu. To stačí ne?" otočil se na ní Thomas. ,,Ne, já pro ní jdu. Vy tady zatím seďte." zvedla se a odešla. Seděli jsme tam s Thomasem a vyprávěli si o škole. Zábavné.
,,Prosím, můžete mi věnovat pozornost." zaťukal někdo do mikrofonu, který stál na pódiu. Stál tam Dylan a bylo vidět, že je dost nervózní.
,,Musím něco říct." začal a pak se kouknul na team, který přikývl. ,,Líbí se mi jedna holka a asi mám pocit, že jí miluju." rozpačitě koukal na tribunu. Celý dav lidí dojatě sborově zahoukal, nevím jak to říct. Takovéto ,,Oooooo". ,,No, ale dneska jsem to posral." kouknul poprvé na mě. ,,Doufal jsem, že mi odpustí, když se ztrapním ještě víc než si ona myslí, že se ztrapnila." pousmál se a začal. Ano, zpívat.
Všichni se tak nějak zasmáli. S vytřeštěnýma očima jsem všechno sledovala. Dylan na mě koukal a já bohužel nevěděla, co mám dělat. ,,Odpustíš mi to ?" zeptal se do mikrofonu, když dozpíval. Chvilku jsem jen seděla. ,,Promiň Thomasi" zvedla jsem se a utekla.
Slyšela jsem strašný zvuk v reproduktorech. Dylan odhodil mikrofon a běžel za mnou. Snažila jsem se dostat až k autu, ale u brány mě Dylan chytil. Otočila jsem se něj. ,,Ahoj" pozdravil mě. ,,Proč?" zakroutila jsem hlavou.
,,Proč co?" ,,Proč jsi tohle všechno udělal a proč pro mě?" ukázala jsem na hřiště. ,,Já vím, známe se krátce." ,,Ne, o to nejde. Jde o to proč..." ,,Miluju tě." nenechal mě doříct větu a vyslovil to. Zmlkla jsem a koukla mu do očí. Skleněně se zaleskly.
Chtěla jsem hrát uraženou, ale v tu chvíli to nešlo. Měl až moc krásné oči a celkově... Kvůli mně se ztrapnil před celou školou a hádám, že už je to na celém youtubu. ,,Slib mi jedno." pootočila jsem se. ,,Cokoliv." zakroutil hlavou. ,,Už nikdy nezpívej." políbila jsem ho.
Tak co říkáte? Někdo chtěl menší zápletku, ale já tohle beru jako sen, ve kterém se nic nep***re, takže jsem je zase udobřila. Každopádně už mám vymyšlenou největší zápletku a myslím, že se máte na co těšit :)
Vaše Ta co stojí v koutě
ČTEŠ
Famous Boy | Dylan O'Brien
FanfictionCherry se snaží přežít pubertu a hlavně střední školu. Je středem výsměchu, protože už od první třídy soupeří s královnou školy. Meredith. Jedinou oponou, kterou má je její nejlepší kamarádka Emma. Jednoho dne se na škole objeví známa celebrita. Kd...