,,Vážně jsi se teď bavila s Dylanem O'Brienem ?!" pořád žasla Emma. ,,Už ti to říkám po dvanáctý a jo." vážně jsem to počítala. ,,A on si pamatuje tvoje jméno!" zapištěla radostí. ,,To už taky říkáš po sedmý." vzdychla jsem. Taky jsem tomu nemohla uvěřit, ale Emma už byla vážně otravná.
Bylo to neskutečné. Můj oblíbený herec po mě chtěl fotku a taky si pamatoval moje jméno. Bylo to jako nejkrásnější sen, akorát zo byla pravda. Ještě jednou, jsem se štípla, ale nic se nestalo.
*******
Dneska jsme s Emmou šly do školy zkratkou, protože nebylo pondělí a já si nemusela pro kafe. Před školou kouřilo pár fotografů. Došlo mi, že tu jsou určitě kvůli Dylanovi.
,,Nevíte kdy Dylan končí?" ,,Chodíte do jeho ročníku?" ,,Máte společně nějakou hodinu?" ,,Znáte se s ním osobně?" všichni se k nám nahrnuli a my měli co dělat, abychom se dostaly ke dveřím.
,,Já se ti za tohle moc omlouvám." pomohl mi kdosi dostat se z davu do školy. ,,V pohodě?" změřil si mě starostlivě pohledem. Emma na nás koukala, jakoby byla právě v kině na nějakém romantickém filmu. ,,Jo v pohodě." usmála jsem se na něj.
,,Ahoj, já jsem Meredith Bernatová, hlavní roztleskávačka a školní prezidentka." vřítila se k nám Meredith. ,,Čau" odbyl jí Dylan a otočil se zpátky na mě. ,,Ty musíš být Dylan viď? Úplně miluju tvoje filmy. Jsi naprosto úžasný." snažila se upoutat jeho pozornost.
Zasmála jsem se a Dylanovi taky cukaly koutky. ,,Něco k smíchu nulo?" zpražila mě pohledem. ,,Ale nic" usmála jsem se, jak nejlépe jsem mohla. Meredith si odfrkla. ,,Pojď, ukážu ti školu" usmála se na Dylana. Dylan sklopil hlavu šel za ní. Když odcházeli, tak se na mě otočil a naznačil ,,Promiň".
,,Ohhh" litovala mě Emma. ,,V pohodě" odfrkla jsem si. ,,Co?" nechápala. ,,Na chvilku jsem si myslela, že u něj mám šanci." polkla jsem zklamaně. Emma mě objala. ,,Meredith je mrcha a pokud to nevidí, tak je to mršák." snažila se mě utěšit. ,,Vážně, mršák?" dostala jsem záchvat smíchu.
Uplynulo tak deset minut a začala první hodina. Nechápu k čemu máme fyziku. Vím, že se padá směrem dolů a to stačí. Seděla jsem v poslední lavici u okna a Emma vedle mě. Už tu seděla i Meredith, takže mi vrtalo hlavou jen jedno. Kde je Dylan?
Zazvonila a do třidy hned přišel učitel a za ním Dylan. Měl takový ten ponížený výraz. ,,Tak tohle je Dylan. Je tu nový. Doufám, že se k němu budete chovat mile a přijmete ho mezi sebe." odříkával profesor to, co říkali učitelé vždy, když se objevil někdo nový. Co si budeme namlouvat. Všechny holky si motaly vlasy na prstu, skupinka gayů si olizovali rty a kluci na něj přiblble civěli.
Teď jsem si všimla, že jsou tu jediné volné jenom dvě lavice. Jedna přede mnou a druhá za Meredith. ,,Tak se posaď" pobídl ho učitel. Sklopila jsem hlavu k sešitu a začala si vypisovat poznámky z učebnice. ,,Ahoj" uslyšela jsem šeptnutí.
Dylan si sednul přede mě. Meredith mě vraždila pohledem. Koukala jsem na něj a všimla jsem si, že se trochu pootočil a usmál se. On si všimnul, že na něj zase zírám. No to snad ne. ,,Collenová, k tabuli!" ukázal na mě profesor.
,,Tak mi řekni, co je tohle?" vzal do ruky nějaký papír. ,,Můj test?" zeptala jsem se s obavami. ,,Zkus si tipnout, co z něj máš." ne, to ne. On si vždy volal lidi k tabuli, když měli pětku. ,,Pětku" vzdychla jsem otráveně. ,,Ne. Je to jediná jednička!" začal řvát a řval hodně.
,,JAK TO, ŽE Z CELÉ TŘÍDY MÁ JEN JEDEN JEDNIČKU!?"najednou začal trhat můj test. ,,Pane profesore?" snažila jsem se ho na to upozornit. ,,NERUŠ MĚ!" napomenul mě a pokračoval. ,,Tak nic" zašeptala jsem si sama pro sebe.
,,To byl tvůj test?" otočil se na mě s papírky v ruce. Chvilku jsem váhala, ale pak jsem zakývala hlavou na souhlas. ,,Pardon, ale pamatuju si, že máš jedničku, jak že se jmenuješ?" snažil se vzpomenout a mě došlo, že je to v háji. ,,Cherry Collenová" ozval se kdosi ze zadu. Byl to Dylan.
,,Díky" zašeptala jsem mu, když jsem se vracela k lavici. Usmál se. Následně pokračovala fyzika jako normálně. Po pár minutách jsem uslyšela šustivý zvuk papíru.
ČTEŠ
Famous Boy | Dylan O'Brien
FanfictionCherry se snaží přežít pubertu a hlavně střední školu. Je středem výsměchu, protože už od první třídy soupeří s královnou školy. Meredith. Jedinou oponou, kterou má je její nejlepší kamarádka Emma. Jednoho dne se na škole objeví známa celebrita. Kd...