12

808 56 15
                                    

O týden později Dylanovi volali zase. Donutila jsem ho ať to přijme. Ten měsíc co jsme strávili společně byl úplně bez problémů a dokonce se se mnou snažila usmířit i Meredith. Jenomže utekl hrozně rychle.

Za měsíc jsem čekala s Dylanem na letišti. Povolili mi jít i za bezpečnostní rámy. Naštěstí. Bylo osm a Dylan mi usnul na rameni. Za půl hodiny se probudil. Mezi tím za mnou přišly dvě holky a ptaly se mě jestli si ho můžou vyfotit, jak spí a když jsem jim řekla, že ne, tak se mě ptaly kdy se vzbudí. Měla jsem ohromnou chuť je poslat do patřičných míst.

V půl desáté začali volat, ať si nastoupí do letadla. ,,Budeš mi hrozně chybět." pošeptal mi a pak mě obejmul. ,,Ty mě taky." stekla mi slza po tváři. ,,Neplakej" utřel mi jí palcem. Políbila jsem ho a odešel. Ještě jsem si tam sedla a koukala, jak letadlo vzlétá.

Dylan: mávám ti :)

Vy: to abych si vzala dalekohled :D

Dylan: to ne, ten budeš potřebovat až přistanu

Dylan: ještě se můžu vrátit a odvolat to

Vy: Opovaž se

Dylan: budeš mi hrozně moc chybět :(

Vy: ty mě taky :(

Dylan: mám vypnout telefon

Dylan: hned co přistanu, tak se ozvu

Dylna: pa lásko, budeme si volat a psát :)

Vy: asi to nevydržím

Vy: pa zlato
Neodesláno. Klepnutím pokus opakujte

On mi napsal lásko! Bohužel už mu nemůžu napsat ani zavolat. Rozbrečela jsem se. Pár lidí na mě smutně koukalo. Dokonce mě i jedna holka v mém věku objala. Musela jsem vypadat fakt hrozně. Vylezla jsem z letiště a vydala se domů.

Lehla jsem si na postel a pustila si The first time. Řekneme, že jsem si vzala kýbl zmrzliny, zalezla do deky, zamkla se před světem, koukala na film s Dylanem a brečela. V půl páté ráno mě vzbudilp vyzvánění telefonu. Rychle jsem se probrala a zvedla to.

,,Ahoj Cherry." uslyšela jsem jeho hlas. ,,Ahoj zlato" usmála jsem si, i když to nemohl vidět. ,,Doufám, že tě neotravuju. Řekl bych nebudím, ale to vím, že budím. Promiň" řekl trochu sklesle. ,,Ne, ne, jsem ráda. Hrozně ráda." ujisťovala jsem ho. Takhle jsme si povídali ještě hodinu a pak jsme oba usli.

Ahoj všichni 😂 #jáwattpaderka
A teď vážně... Hrozně se vám omlouvám za neaktivitu, ale tuku na srdce, jsem hrozně líná a taky jsem neměla čas. Upřímně, teď jsem vůbec nepsala a když jo, tak jsem začala psát další čtyři knihy. A taky je tu otázka, kterou by jste chtěli: Budoucnost- není to FF, Harry Potter - Poberti (Sirius a Marlene), Harry Potter - jeho děti (jeho dcera a Scorpius Malfoy) a WeeklyChris (Chris Collins) a Fangirl (The Janoskians) která je online 😃

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 08, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Famous Boy | Dylan O'BrienKde žijí příběhy. Začni objevovat