6

798 69 13
                                    

,,Kam chceš jít teď Dylane?" ,,Počkej chvilku. Přemýšlím." zasmál se. Stáli jsme na náměstí a moc možností tu stejně nebylo. ,,Pojď!" chytil mě za ruku. Táhl mě k aréně.

Koukala jsem přes nízkou plastovou zeď. Dylan se usmíval od ucha k uchu. ,,Jjá ttam nemmůžu jjít" koktala jsem. ,,Proč?" kouknul na mě trochu starostlivě Dylan. ,,Neumím bruslit." zesmutněla jsem. Teď měl ještě širší úsměv. ,,Pojď!"

Natáhla jsem si bílé brusle a šla na popravu. Bruslil jenom nějaký pár a škola, asi o deseti dětech. ,,Můžeme?" podal mi ruku Dylan. Přikývla jsem a nejistě mu podala tu svoji. Zvedla jsem se z lavičky a stoupla si na led.

,,Je to, jako kdybys chodila, ale..." odmlčel se. Umíš na kolečkových bruslích?" snažil se mi to nějak vysvětlit. Přývla jsem. ,,Věříš mi?" usmál se. ,,Nevím" ,,Beru to jako ano." rozjel se a já s ním. Dylan se smál a já jen vávorala na ledě.

Po chvilce už to šlo. Dokázala jsem se na ledě udržet a dokonce mi to i jelo. Snažila jsem se nespadnout, a tak to prostě šlo.

,,Vy jste roztomilý páreček." rozplývala se nad námi nějaká stařenka za pultem. Odevzdali jsme jí brusle. ,,My nejsme spolu." zakroutila jsem nervózně hlavou. ,,Ale vypadáte spolu úžasně.

S Dylanem jsme se na sebe poníženě podívali. Já sklopila hlavu a šla k východu a Dylan mě následoval.

,,Asi bych měla jít." ,,Doprovodím tě." a zase měl ten svůj typický klučičí úsměv.

Když jsme přišli k nám, tak jsem nevěděla, co mám dělat. ,,To je ono." ukázala jsem na dům. ,,Máte hezký dům." pochválil mi ho Dylan. ,,Díky" strčila jsem si pramen vlasů za ucho.

,,Tak zítra" otočila jsem se. ,, Tak zítra" rozpačitě se usmál, taky nevěděl, co dělat. Chtěla jsem ho obejmout, ale přišlo mi to trapný. Zalezla jsem dovnitř a letmo mu zamávala.

Šla jsem do svého pokoje a otevřela notebook. Šla jsem na facebook, který jsem nechala na liště a šla koukat na můj oblíbený seriál. Teen wolf. Byla jsem momentálně na začátku 5. série.

,,Ale no tak!" zasténala jsem, když jsem zjistila, že je Theo zlý. Sice jsem to čekala už od toho, jak se objevil, ale nechtěla jsem si to připustit. Byl hrozně sexy! Najednou cosi zacinkalo. Otočila jsem se a napřáhla ruku za mobilem, ale nic mi nepřišlo.

Shodila jsem z panelu rozkoukaný díl Teen wolfu a všimla si, že mi bliká lišta s facebookem. Brien O Dylan vám odeslal(a) žádost o přátelství. ,,Cože? Co to je?" zamumlala jsem si pro sebe. Koukla jsem se na jeho profil a došlo mi to.

Byl to Dylan, akorát měl trochu pozměněné jmenéno, aby ho jen tak někdo nenašel. Přijmula jsem mu jí. Chtěla jsem se zase koukat na Teen wolf, ale zase něco zacinkalo. Dylan mi napsal.

Famous Boy | Dylan O'BrienKde žijí příběhy. Začni objevovat