4

786 65 6
                                    

Přede mnou ležel papírek, logicky od Dylana. Chvilku jsem na ten kus složeného papíru jenom mrkala, ale pak jsem ho vzala a rozbalila.

Promiň, že jsem odešel. Věděla jsi, že je to úplná kráva? Doufám, že si to ní myslíš taky, jinak jsem asi v průšvihu :-D Pořád se mě ptala jak vypadá, jestli mám holku a jestli mi už říkala, že je kapitánkou roztleskávaček a třídní prezidentka. Doufám, že taková nejsi. Dylan

Tak teď mi Dylan zlepšil náladu a rovnou celý den. Já nebyla nadšená z toho, že by mi napsal Dylan O'Brian nebo, že mi někdo poslal papírek, ale z toho, že si někdo další udělal názor na Meredith a co víc, byl stejný jako ten můj.

V pohodě. Ne, vůbec. Dokonce ani když mě začala oslovovat nulou :-D Neboj mám na ni stejný názor a taky doufám, že nejsem jako ona.

Poslala jsem mu ho zpátky. Netrvalo dlouho a Dylan zase natáhnul dozadu ruku, aby mi předal papírek. Mé hlavě pořád nechtělo docházet, že si píšu s hercem Stilese. Kašlala jsem na to a užívala jsem si toho a rozbalila jsem ho.

Tak to jsem rád :-)

Jenomže já jsem debil největšího kalibru, takže když jsem se odhodlala něco napsat, tak šel kolem učitel. ,,Ale co to je?" sebral mi papírek z lavice. Dylan na něj úplně v pohodě koukala, zatímco já jsem tam seděla, jako ustrašený čokoládový Santa, který čekal než ho někdo sní, nebo hůř. Roztaví.

,,Meredith?" otočil se se smíchem na Dylana. Já jen nechápavě mrkala. Dylan přikývl. ,,Té holky se drž." radil Dylanovi. ,,V ředitelně. Nebudu to číst, protože na ni mám stejný názor, ale za komunikaci během vyučování se trestá." kouknul tentokrát i na mě.

Nevím, co té holce provedli, když se narodila, ale okamžitě, jak slyšela svoje jméno a učitel řekl, že na ní má stejný názor, tak se začala kochat sebe samou a prohlížet v zrcátku. Můj názor byl jasný. Jakmile se narodila, tak ji měli někam hodit a utíkat pryč. Mě jejích rodičů bylo vážně líto.

********

,,Promiň, asi budeš mít doma průšvih." omluvil se Dylan. Já se zasmála. ,,Co?" nechápavě mrkal. ,,V životě jsem žádný problém neměla. Moji rodiče si ho spíš někam vystaví." ,,Vážně?" ,,Můj táta byl dvakrát přes noc ve vězení, když byl na střední a mamka mě měla v šestnácti." zasmála jsem se.

,,Teď už se se mnou nechceš bavit co?" sklopila jsem hlavu k zemi. ,,To mi přijde cool, takže víc než před tím." zasmál se.

Famous Boy | Dylan O'BrienKde žijí příběhy. Začni objevovat