Şeytan ve Tanrı

142 11 10
                                    

Harabenin kapısından geçip içeri girdiğimde ayine biraz geç kaldığımı anladım. Etraf her zaman ki gibi beyaz mumlarla aydınlatılmış şamdamlarla süslenmiş kadeh ve şarap hazırlanmış herkes soğuk kanlılıkla lideri izliyordu. Lucifer'ın yanımda olduğunu ve bana şans dilediğini hissediyordum. Yarı keçi yarı insan olan baphoment heykelinin yanındaki beyaz mumlar ortamı yarı aydınlık bir hale getirmişti.
Herkes cübbesini giymiş siyahlar içinde liderin ayini başlatmasını bekliyordu. Lider kürsüye çıktı ve konuşmasına başladı:

Her ayın 13. günü

Lucifer!
Karanlıklar prensi
Sen aydınlatıcı ve yol göstericisin! Bizler her daim senin izindeyiz. Tanrı ve İsa onlar ebedi düşmanlarımız. Kutsal liderimiz bizlerin yol göstericisi  olsun.

Elindeki kadehi kaldırdı ve  içkiyi ağzına götürdü.

Ve konuşmasına devam etti:

- Bugün burda eğitim sürecini tamamlamış olan ve artık tam bir satanist olan Evan Hood senin huzurunda.
İşaret ederek beni yanına çağırdı. Hızlı adımlarla liderin yanına doğru ilerledim. Lider elindeki kadehi bana doğru uzatarak içmemi söyledi. Kırmızı şarap ve kedi kanı karışımı kutsal içkimizden bir yudum aldım. Sırayla kadeh herkesin elinde dolandı.

Yeminler,konuşmalar... O gün hiç olmadığım kadar kendimi şeytana yakın hissettim. Ve anladım ki şeytan kutsal kitaplarda anlatılan yada korku filmlerinde gösterilen gibi değildi. O yüceydi... Ondan büyük kimse yoktu.

Zoey'den
Kiliseye girdiğimde her zamanki gibi bir huzur ve bir sevinç vardı üzerimde Tanrı'ya yakın olmak her zaman beni mutlu eder ve kalbimde hiç olmadığı kadar bir sevgi yumağı olutururdu. İsa'nın heykeline doğru yaklaştım ve bakire meryem anaya selam vererek kutsal suyla görünmez bir haç çizdim. Ardından yerime geçtim. Rahip ve rahibe tanrının büyüklüğü, yüceliği ve affediciliği hakkında konuşmalar yaptılar. İsa  hakkında ilahiler söylendi.     
Kiliseden çıkıp eve geldiğimde kendimi huzur verici bir uykuyla ödüllendirmeden önce
dua edip Tanrı'nın her daim benim yanımda olduğunu hissettim. Gözlerimi kapattım ve uykunun beni alıp uzaklara götürmesine izin verdim.

Siyah Ve MaviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin