Meydan okuyan iJasparShip e teşekkürler. Bunun bana kadar ulaşacağını düşünmemiştim. Bu yüzden sadece BernaOkur a meydan okuyorum.
1> Fenerbahçeliyim. Koyusundan.
2> Bir zamanlar Larry'e inanmazdım.
3> Zülal ve Rana benim en yakınlarım.
4> Wattpad'de ilk okuduğum hikaye, Dark diye bir Harry Fanfic.ti.
5> Loş ortamları severim.
6> Teog'un ilk mağduruyum.
7> Bir zamanlar pembeden nefret ederdim.
8> Eğer bir odada uyuyorsam, o odanın perdesinin açık olması lazım.
9> En sevdiğim yemek mantı.
10> Çilekli ve limonlu dondurma sevmem.
11> Çoğu insanın aksine buz parmak, gökkuşağı ve twister sevmem.
12> One Direction ve bir kaç kişi dışında canımı yakacak bir insan şu dünya üzerinde bulunmuyor.
13> Uzaylılardan korkuyorum.
14> Wattpad'de yayınladığım herhangi bir kitabımı bastırmayı düşünmüyorum. Hatta yemin ettiğim oldu.
15> Çoğu zaman bölüm yayınlayamamın asıl sebebi zaman bulup da ilhamın gelmemesi.
16> Yazdığım hikayelerin hepsini şu anda yazdığıma inanamıyorum, yazarken başka bir evrende oluyorum. O sıra yaptığım, yazdığım hatta nefes aldığım zamanları bile sonra unutuyorum.
17> Aynalı bir odada uyuyamam.
18> İstanbul'a ve Hatay'a gidip en yakın internet arkadaşlarımla buluşmak için her şeyi yapıyorum. Ve bu cuma birisiyle -Zülalimle- buluşacağım.
19> Bir zamanlar Harry' Girl idim.
20> 2012 yılında anonim hayal etlerin çoğunu yazdığım doğrudur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm Scared Of You
FanfictionHarry Styles ile ilgili yazılmış bir korku hikayesidir. Başlangıç Tarihi: 15/06/14 Bitiş Tarihi: 29/01/17 İKİNCİ KİTAP YAYINDA!