U Jacka

527 35 4
                                    

-Jack!Dostałeś list z Hogwartu ze spisem książek do 2 klasy.
-Dobrze mamo.- odkrzyknął chudy dwunastolatek i zbiegł po schodach do kuchni.
Było tam duszno i śmierdziało,ale chłopakowi to nie przeszkadzało.
-Mamo? -do kuchni wparowała Maddie,młodsza o 4lata siostra Jacka.-Kiedy ja dostanę się do Hogwartu?
"Znowu się zaczyna."pomyślał Jack i powiedział :
- Maddie ,ja cie naprawdę kocham,ale błagam tłumaczyłem ci to ze 100 razy!- rozzłoszczona ośmiolatka wybiegła z kuchni,a Jack za nią.
-Mad! Mad! Maddie!- darł się,ale dziewczyna weszła już do swojego pokoju i zatrzasnęła drzwi.
-Maaaaddieeeee!!!-ryknął chłopak, a matka dzieci powiedziała karcącym tonem:
-Jack! Zamknij się,bo tata śpi.
Jackowi zrobiło się głupio,ale nie pokazał tego po sobie.
-Maddie...- szepnął,a drzwi się uchyliły i ukazała się w nich zapłakana twarz dziewczyny
-Czego chcesz?
-Przepraszam Mad. Trochę mnie poniosło.- po tych słowach ośmiolatka przytuliła się do brata i zaczęła płakać.
- A c-co j-jeśśśli j-ja nie je-je-jesttem cza-czarownic-cą?- powiedziała przez łzy.
-Na pewno jesteś. Patrz
- to mówiąc wskazał siostrze rysy na schodach. Dziewczyna zamarła i spojrzała na brata z przerażeniem.
-To moja wina?-Jack pokiwał głową i powiedział:
-To nie jest czyjaś wina. Byłaś zła ,a jak czarodziej jest zły to się dzieją dziwne rzeczy...
-Serio?- Maddie patrzyła na brata z ciekawością i podziwem.
-Dzieci!Śniadanie!-zawołała mama z kuchni,a rodzeństwo zbiegło po schodach.

Ta dam!Kolejny opis gotowy! Mam nadzieję,że sie podoba. Wprowadził nową postać,tą pistacią jest Maddie. Komentujcie.
Wasza LE,LP,Hela itd.
PS napiszę o nich jeszcze jeden opis,bo mi się spodobali.

W Hogwarcie- pomieszanie z poplątaniemOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz