6. BÖLÜM: Hırslar

3.6K 114 68
                                    


Mediada soldaki Nevin Hanım ve sağdaki Gül Hanım. Kocan Kadar Konuş: Dirilişe gidenler bilir. Bende yeni gördüm. Uzun zaman önce görmüştüm görseli fakat kararsız kalmıştım. Filmi izleyince tam Gül Hanım dedim Hümeyra için :)

Bahar şöminenin başında oturmuştu. Kahvesini yudumlarken birkaç gündür ağlamaktan şişmiş olan gözlerinin acıdığını hissediyordu. Gözleri köşede duran solmuş kırmızı güllere takıldı. Engin'den olmadığını biliyordu ama kimdi bu gizemli "Y". Onun kim olduğunu düşünürken içeri giren Burcu'nun sesini duydu. Bir anda bütün dinginliğini kaybetti.

"Oo Burcu Hanım hoş geldiniz. Kendi eviniz gibi buyurun gelin."

Burcu kafasını yerden indirmeden merdivenlere doğru yürüdü.

"Ne o? Konuşacak yüzünüz yok mu Burcu Hanım? Cevap vermeye bile tenezzül etmiyorsunuz."

"Bahar sakin kalmaya çakışıyorum. Sanırım biraz sinirlisin. Sen sakinleştikten sonra konuşalım istersen."

"Evimde kocamın metresiyle birlikte yaşarken mi sakinleşeceğim?"

Bahar daha önce hiç bu kadar sinirli olduğunu hatırlamıyordu.

"Bende bu durumdan memnun değilim. Hata yaptığımızı biliyorum ama hatalı olan tek taraf da biz değiliz."

"Ben ne hata yaptım Burcu Hanım?"

Bahar masmavi gözlerini Burcu'nun gözlerine dikmişti.

"Mesela birkaç adamı evime yolladınız. İstersen birazda o adamlardan bahsedelim. Ne dersin?"

"Bu konu hakkında bir bilgim yok ama Engin seni bu eve getirsin diye sen yapmış olmayasın Burcu."

"Bu evde yaşamaktan gerçekten memnun değilim. Ben ne bu duruma düşmek ne de seni bu duruma düşürmek isterdim. Biz buna mecburuz Bahar."

Burcu'nun eli istemeden de olsa karnına gitmişti. Adeta bebeğinin güvende olmadığını hissetmişti Burcu. Bahar'ın gözleri Burcu'nun karnındaydı. O bebeği bir silah olarak görüyordu. Bahar için 5 ay sonra patlayacak bir bombaydı o masum.

"Kastettiğin bebeğinse bunu evlenmediğin bir adamdan çocuk peydahlamadan önce düşünmeliydin. Bence bir DNA testi şart Burcu. Sonuçta bu bebeğin babasının Engin olduğu ne malum."

"Haklısın Bahar Enginle bebeğimizden bahsediyorum. Benim sakladığım hiçbir şey yok istediğin testi yaptırabilirim. Tabi ki bebeğim doğduktan sonra sonuçta ona zarar verebileceğinden endişeliyim."

Burcu kendinden emin bir şekilde ilerlemeye devam etti. Birinci basamağa çıktıktan sonra arkasını döndü.

"Bebeğe hiçbir zararı yok bir şeyler saklıyor olma Burcu."

"Bahar! Sen anne olmadığın için bu duyguyu bilmezsin. Engin'de bende onu her şeyden korumaya çalışıyoruz. Anne olmadan anlaşılamayacak duygular bunlar senin beni anlamanı beklemiyorum zaten."

Burcu odasına girdiğinde tüm vücudunun gerildiğini hissetti. Bu gerginlikten kurtulmak için kendini banyoya attı küveti doldurdu. Gül kokulu banyo köpüğüyle biraz rahatlamaya çalıştı.

Burcu banyodan çıktığın Engin üzerini değiştirmiş pencerenin yanındaki berjerde oturuyordu. Engin gözlerini Burcudan alamadı.

"Burcu sana bir şey itiraf etmemi ister misin?"

"Kötü bir şeyse söyleme sevgilim. Bugün biraz zordu. Atölye de biraz yoruldum."

Burcu Enginin yanına gitti, sarıldı. Engin onu alnından öptü.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 27, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MetresHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin