Bölüm-1

7.6K 256 11
                                    

Bavuluma eşyalarımı tıkıştırmaya devam ettim.Burdan gidiyormuşum sanki ne farkedecekse...
Eşyalarımı hazırladıktan sonra telefonumu elime aldım zaten iyi anlaştığım arkadaşlarım yoktu.

Bu arada ben DERİN SOYER SEMİH SOYERin kendi gibi yetiştirdiği fakat yetiştirken kendinden soğuttuğu kızı beni iyi okumam için yurtdışına yollamıştı.
Şimdi ise yanına gelmemi istiyordu.Annem yoktu hemde babam yüzünden onun davaları yüzünden annem yoktu aslında babama benzemiştim ama benzemek istemiyordum onun gibi acımasız olmak istemiyordum sadece kendim oluyordum ve ortaya da DERİN çıkıyordu.

Bunları boşverip kendimi dışarı attım babamın gönderdiği yardımcı bavulumu almak istediğinde bişey demedim daha doğrusu diyemedim elimden birden bire almıştı.

Asansöre hızlı bir şekilde girip zemin kata inmeyi bekledim Amerika'da özel bir kolejde okuyordum.
İnsanların göğsünü gere gere ben burda okuyorum dedikleri yerden ben iğreniyordum çünkü gözlerinin içine baktığınız hiç bir insanda samimiyet göremezdiniz.

Ah,evet tabi mâlesef bende de..

Geldiğimizi anladığımda gelen özel arabaya bindim ve şoföre beni havaalanına geldiğimizde uyandırmasını isteyip dinlenmek için uykuya daldım.

***


"Derin Hanım geldik uyanın"
Birisinin bana seslenmesiyle uyandım.
Yavaşca kafamı sallayıp doğruldum ,arabadan aşağı inip bavulumu şoförün almasını istedim.

Anons yapılınca uçağa yavaş yavaş binip yerime oturdum.
Kemerlerin takılması için anons yapılmadan önce kemerimi taktım kulaklığımı kulağıma takıp hafif bir şarkı açarak arabada başlayan uykuma devam ettim.

***

Uyandığımda uçağın inmesine yarım saat kaldığını ögrendiğimde kulaklıklarımı çıkarıp küçük çantamın içine koydum.

Havaalanına geldiğimde babam arabasının arka koltuğunda şoför beni bulmak için etrafına bakınıyordu
Ayaklarım geri geri giderken onun yüzünü görmek istemezken arabaya doğru ilerledim.
Şoför  beni farkettiğinde koşarak elimden bavulumu aldı ve kapımı açtı.
Tanıdık babamın uzun yıllardır şoförlüğünü yapan adam bavulumu bagaja koyduktan sonra arabayı sürmeye başladı ben ise babamdan başka heryere bakıyordum babamsa herzaman ki soğukluğunu koruyordu işte...

Eve geldikten sonra arabadan bavulumu bu sefer ben alıp hemen eve girdim birsürü yardımcı sırasıra dizilmiş bana
"Hoşgeldiniz"
Diyorlardı hepsine kısaca
"Hoşbulduk"
Diyerek herzaman benim olan ve eşyaları annemden beri hiç değişmemiş olan odama giriş yaptım.
Yeni temizlenmiş olduğu belliydi bavulumu birtarafa koyup alışveriş yapmayı kendime not ettikten sonra bi' eksiklik hissetmeye başlamadan dar pantolonumun ceplerini kontrol ettim arkayı yoklayınca çakmağımı ve ihtiyacımı  buldum rahatlasam iyi olacaktı...

GİZLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin