Multi:Derin'in bara giderken giydiği elbise,RÜZGAR ve Derin'in arabası
Okul bittikten sonra arabama binip eve gelmiştim.
Emre akşam beraber biyerle gitmeyi teklif etmişti iyi olurdu aslında babamın yüzünü daha az görmemi sağlardı ama akşam ona mesaj atacağımı söyledim.
Bana okulu daha doğrusu içindekileri anlattı öğrencilerini...
Bu okuldada burslular varmış birkaç kişiden başka birbirini dışlayan yokmuş onlarda zaten zengin züppelerdenmiş gerçi Emre'de öyle sayılır ama,neyse...Bu yüzden okulda bâyâ bi' tanınıyordu bana eski okulumu sorunca geçiştirmiştim.
Emre yakışıklıydı okulun kızlarının ona bakışını görmüştüm
Tabi okul bundan ibaret değildi sürtükleri egoluları ve tabiki okulun korkulan o grubu...Akşam yemeğe inmemiştim.Daha doğrusu aç değildim canım sıkkındı bu okul işi baya bi zordu.Emre'ye geleceğimi bildiren bi' mesaj attıktan sonra;
Dolabıma geçip giyeceklerimi seçtim deri elbisemle ince topuklu ayakkabılarımı çıkarıp yatağımın üstüne koydum.
Duşa girip çıktıktan sonra herzamanki gibi önce saçlarımı kuruttum ıslanmak istemezdim.
Elbisemi giyip saçlarımı düzleştirdim topuklulularımı da giydikten sonra makyajıma başladım gözlerime koyu siyah bi makyaj yapıp dudaklarıma bordo bir ruj sürdüm siyah ojelerim zaten duruyordu.Çantama telefonumu ve paramı koyup arabamın anahtarını aldım.
Parfümümüde sıktıktan sonra dışarı çıkıyordum ki geri dönüp sigaramı aldım.Kapı çalınca aşağı indim
Merdivenlerin başındayken aşağı da ki babama gözüm kesildi
"Derin nereye böyle"
"Bi' tanıdıkla dışarı çıkacağız"
"Burda bir arkadaşın olduğunu bilmiyordum doğrusu"
"Yok zaten"
Diyerek hiç bişey demesini beklemeden dışarı çıktım ilk günden tanıdığım birisiyle dışarı çıkmamı istemezdi ama kendimi Emre'ye güvenip çıkmıyordum sonuçta.Dışarda beni bekleyen Emre'yi görünce inceledim.
"Büyüme kapılmış olmalısın"
Gözlerimi devirdim
"Hadi çıkalım hemen sıkıldım"
"Tamam tamam hadi gidelim"
Ben arabama yönelince bana döndü
"Benim arabamla gitsek"
Sesi soru sorar gibiydi
"Teşekkürler Emre ama kendi arabamla gidebilirim"
"Tamam benim herzaman gittiğim bi' yer var oraya gidiyoruz sen beni takip et"
Kafamı sallayarak arabama bindim.Kısa bi süre sonra Emre'nin dediği yere gelmiştik arabalarımızı parkettikten sonra yanyana geldik.
Kafamı kaldırıp siyah neon ışıklarla çevrelenmiş yazısı olan ve gerçekmiş gibi görünen alevlerle çerçevelenmiş yazıya ıslık çaldım.
"İyiymiş"
Dilimi ısırdım yeni mekanımı bulmuştum.
"İyidir"
Diyerek önden yürümeye başladı, bende arkasından takip ettim.
Geçtiğimiz yerler baya bi ışıklandırmalıydı en son oturacağımız yere geldik içi dışı gibi değildi 2 katlıydı renkli koltuklar heryerdeydi geniş pist doluydu yüksek ses müzik de kesinlikle kulak çınlatacak cinstendi.Evet ,evet burayı bayağı sevmiştim.
"İşte sana söylediğim o grup "O böyle deyince o tarafa baktım 4 yakışıklı çocuk kendi aralarında konuşup gülüşüyorlardı ama içlerinden bitanesi sinsi ve tedbirli bakışlarıyla etrafı tarıyordu benim de üstümden geçen gözleri sadece kafamı görebiliyordu.Biraz oyalanıp Emre'ye kaydı gözleri ve kısıldı çok uzak sayılmazdık.
Aynı şekilde bende onu inceledim siyah saçlarına birçok bakım yapıyordu galiba.
Dağınık gibi duran ama aynı zaman da güzel duran saçları parlıyordu.Gözleri saçlarından dolayı gölgelenmiş ne renk olduğu belli değildi başka da bişey belli olmuyordu zaten daha yüzünü tam görememişken etrafa yaydığı o aura gerçekten farklıydı.
"Hey Derin?"
Kafamla o tarafı gösterip
"O kim"
Dedim kastettiğimi anlamış olucakki
"RÜZGAR...Rüzgar ATAMAN okulun en gözdesi burda takılırlar genelde."
Emre'nin yüz ifadesine baktığım da gerilmişti aralarında birşeyler mi olmuştu merak etmiştim açıkcası.Tekrar o gruba döndüm;
Ben o okulda olduğum sürece pek yerimde duramayacağım belli oluyordu anlaşılan...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZLİ
Teen FictionKarşımdaki adam öyle çaresiz, öyle bitkin, öyle solgun görünüyordu ki benim bile canım acımıştı. "Sana seni seviyorum demek çok basit ama senin bana bu iki kelimeyi söylemen kalbimde ki bu karıncalanmayı, kafamın içinde ki bu uğultuyu götürebilir a...