Soyerler demesini umursamadan gözlerimi kapattım şuan değerli uçurum kenarı manzaramı gözlerimi kapatarak değerlendirecektim konuşmasa iyi olurdu.
Yanımda bi hareketlilik hissedince o tarafa döndüm oda benim gibi uzanmış kollarını benim gibi başının altında sabitlemiş gayet rahat bir tavırla gözlerini kapatmıştı.
Ne kadar görmeyeceğini bilsemde göz devirip gözlerimi kapattım istediğini yapabilirdi.
Biraz zaman geçtikten sonra
"Emre'nin de yanında olduğuna göre "alayla burnudan bir nefes aldı
"Ahh artıyorlar"
Dört beş saniye duraksadım
"Kimsenin yanında olduğum yok yanımda olan sensin "
Alayla söylediğim kelimelerin üzerine doğruldu,
"Bundan hoşlanmaman gibi bi durum söz konusu değil güzelim"Tek kaşı havada yarım ağız sırıtıyordu bu mimiklerle ömrünü geçirebilirdi aslında.
Ona güzeli olmadığımı söylemeyecektim bunu güzel olduğuma yoracaktım aitlik ekine değil.
Burada uyuyamayacağımı anlayınca ayağa kalktım
"Tanıştığımıza gerçekten olmak istemediğim gibi hiç memnun olmadım""Ne kadar sevindiğimi bilemezsin aynısından"
Sahtece sırıttıArabama binince gaza yüklenip eve doğru yol aldım bu adam gerçekten acayipti.
Eve geldiğimde çantamı alıp arabadan indim biraz sendeleyerek kapıyı açtıktan sonra odama çıktım.
Çantamı masama koyduktan sonra hiçbişey yapmadan yatağıma yattım umarım sabah erken uyanabilirdim...
***
Sabah kalktığımda şaşırdım doğrusu okul saatinden bile erken kalkmıştım.
Yataktan kalktıktan sonra üstümdekileri çıkarıp soğuk duşa girdim.
Duştan çıkıp rutin işlerimi hallettikten sonra uzun taytımı sıkı sweatshirtümü üstüne ceketimi giydikten sonra ayakkabı dolabımdan siyah ayakkabılarımı giydim aslında havalar çok soğuk değildi ama dışarda hızlı esen bi rüzgar vardı.
Saçlarımı biraz daha kurutup uçlarına doğal dalgalar verdim herzaman ki makyajımı da yaptıkdan sonra rujumun üzerinden birkez daha geçtim.
Hazır olan çantamın içine sigaramı ve kulaklığımı koyduktan sonra telefonum ve araba anahtarımı alıp dışarı çıktım.
Arabayla okula doğru giderken telefonum titredi,mesaj Emre'dendi.
'Derin okula geldiğinde seninle bişey konuşmak istiyorum ama derse girmeden'
Barda olanları soracaktı herhalde yada hatırlıyordu benim için bi sorun yoktu.Okula geldiğimde arabamı parkedip kapıdan içeri girdim birçok kişi bana bakıyordu normal karşılayıp gözlerim Emre'yi bulunca yanına gittim banklardan birinde oturmuş voleybol oynayan kız grubuna bakıyordu gözlerimi devirdim.
"Emre...Emre...."
İkincisin de daha sesli seslenince döndü
"Ee ne konuşacaksın"
"Dün orda olanları hatırlıyorum yaptığı..."
Sözünü kestim
"Konuşmasak bir daha dile getirmesek hiç hatırlamam biliyormusun "
"Güzel huyların da var demekki"
Diyerek dalga geçti
"Ne sandın"
Güldük
"Hadi sınıfa çıkalım öyleyse ders başlar şimdi"
"Tamam"
Merdivenlerden yavaş yavaş çıkıp sınıfa girdik sıramıza oturduğumuzda zaten zil çalmıştı.
"Günaydın"
Öğretmen sınıfa girince ayağa kalkma gibi bi alışkanlığı olmayan sınıf dağınıkca cevap verdiler"Derse başlayalım bakalım"
Kapı çalındığında herkes kapıya baktı içeri Rüzgar ve şu yakışıklı arkadaşları gelmişti ne yani odamı bu sınıftaydı ama ben niye geldiğimde görmemiştim.
Emre'ye döndüm.
"Emre ben niye daha önce onları görmedim"
Omuz silktiHepsi bizim tam tersimize duvar kenarı en son sırada oturdular.
Başımı kollarıma koyup Emre'nin olduğu tarafa döndüm bu durumda grubuda görebiliyodum dersi takmıyorlar aralarında konuşuyolardı normaldiler.
Son ders zilide çalınca bi rahatladım ne kadar sıkıcı bi gündü böyle Emre'yle dışarı çıkıyorduk ki Rüzgar'ın sesi buna engel oldu.
"Ne güzel anlaşan bir çift değil mi?
Hemen kusasım geldi doğrusu!"
Kollarını göğsünde bağlamış gözlerini kocaman açmış dişlerini göstererek sırıtıyordu kafasının da hafif eğik olduğunu düşünürsek psikopat sözünün alnında damgalanması gerekiyordu."Tabi ama biz gittikden sonra"
Emre'de sırıtınca bunların dişlerinde yazılar olduğunu düşünmüştüm,
birbirlerine kötü bakışlar atmaları gerekmiyormuydu...Emre'nin omzunu dostça! sıkınca herhalde bana aynısı yapılsa felç kalacağımı düşündüm kaşlarımı kaldırdım Emre niye birşey yapmıyordu şimdi.
"Ne anlamı kalır ki!?""Sıkıcı konuşmanız bittiyse ben onu alayım"
Sinirle Emre'nin omzunu sıkan sağ elini tuttum elini ona savurmayı düşünüyordum
ama...
elleri o kadar soğukdu ki ölüm soğukluğu vardı annemin kollarımda ölürken yaydığı o soğukluk vardı.Yinede sadece yutkunup bi saniye belki daha az olan dusaksamamdan etkilenmemiş gibi başımı dikleştirdim elini düşündüğüm gibi ona savurdum kendini toparlar gibi bir hal alıp tekrar sırıttı ve sağ omzunu hafif ileri geri salladı.
Gözlerinin içine baktım derin bakan gözleri kesinlikle renkli gözlüler ön plandadır kâidesini bozuyordu siyaha yakın gözleri artık bir çift göz olarak görülemeyecek kadar vücuduyla anlaşmış gibi tavırları gibi dengesiz aynı zamanda duruşu gibi sertti.
Emre'yi dışarı sürükledim en iyisini yapmışdım sanırım.
Arabalarımızın olduğu yere gelince durup arabama yaslandım.
"Bütün okul hayatım böyle monoton mu olacak?"
Emre'ye döndüm
"Sen nasıl istersen öyle olur"
Nefesimi dışarı üfledim burda babam varken imkanlarım kısıtlıydı en azından yurtdışında olay çıktıdında babam yanımda olmadığı için kısa kesiyorlardı.
"Eğlenebileceğim bişeyler olması lazım"
"Bişeyler var hemde bugün ama.."
"Neymiş o?"
Merakla yaklaştım arabasına
Hatırlamıştım benim ićin sorun değildi
"Yarışlar"
"Yoksa arab.."
"Aynen öyle bebeğim"Sırıttım buna karışmazdı herhalde.
"Kimler katılıyor peki yani ne tipler?"
Emre sırıtınca bu yarışın pek tekin olmadığını anladım ama zaten normal bi yarışta eğlenceli olmazdı."Gidince görürsün"
"Anlaştık o halde "
Bana göz kırpıp arabasına bindi.Bende arabama bindim katılacakları şimdiden merak etmiştim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZLİ
Teen FictionKarşımdaki adam öyle çaresiz, öyle bitkin, öyle solgun görünüyordu ki benim bile canım acımıştı. "Sana seni seviyorum demek çok basit ama senin bana bu iki kelimeyi söylemen kalbimde ki bu karıncalanmayı, kafamın içinde ki bu uğultuyu götürebilir a...