פרק 20

131 17 6
                                    

בסוף  יש הודעה, תקראו ואל תסננו אותה!

אעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעא!!

1.14k צפיותתתת

יש אותכם ביותר מושלם?

ספיישל 1140 צפיות מתחיל עכשיו!!

~~~~~~

''לוריין? את שומעת אותי?'' ג'ולייט שאלה אותה בקול רך.

''אההההה.....'' היא נפשה בכבדות.

''אם את שומעת אותי, תמצמצי פעמיים.''

''היא מיצמצה?'' שאלתי אותה, לאחר שלא ראיתי את פניה.

''כן. היא תיהיה בסדר...'' ג'ולייט אמרה והוסיפה, ''היא נירדמה.''

****לאחר שעה****

''אנאבל....'' קול העיר אותי משנתי רדופת הסיוטים. אותו סיוט כמו קודם, אותו סיוט כמו תמיד...

*פלאשבק-הסיוט*


הבטתי בשמיים. הם היו בצבע תכלת בהיר. עמדתי בשדא ירוק עם פרחים צבעוניים. רוח קלה החלה לנשוב.

היא התגברה במהירות והחלה להפוך למטרד. היא נשבה לפני, דחפה אותי אחורנית.

ניסיתי להתגבר עליה בזכות כוחותי אבל הם לא הופיעו משום מה. מה קורה פה? זה חלום?

הגנתי על פני עם ידי. השמיים שינו את צבעם לאדום בגוון דם. נרעדתי.

הדשא והפרחים החלו לנבול במהירות. צבעם הפך לחום כהה ומת. ברוח הופיע ערפל סגול, כמו זה שבמוחי רק כהה יותר, אפל יותר.

קול מפחיד זיעזע אותי.

''אנאבל.'' הוא אמר. ''את לא בטוחה. תפסנו את הורייך, ונתפוס גם אותך.''

*סוף פלאשבק*

זה הפך לדבר קבוע.... כבר כל יום במשך חודשיים אני חולמת את אותו הדבר... בהתחלה פחדתי, אבל זה כבר עבר... סתם ניסיון לסחוט אותי... אם זה כבר היה באמת קיים, הם כבר היו באים. ככה ש.... אני בטוחה...

בכל מקרה, לאחר שקמנו והתארגנו, נשארו לנו עוד 4 שעות עד לסוף התרגיל.

''בנות. כשג'ולייט טיפלה בלוריין מצאתי משהו. רמז.''

הראתי להן את הרמז ולוריין קפצה. ''אני יודעת איפה זה. ראיתי את המקום הזה כשטיפסתי על העץ. בואו אחרי.''

עצרנו באגם, השארנו שם את הפתק והלכנו.

לאחר כ 10 דקות הגענו לגזע עץ עתיק. ענפיו העבים הסתלסלו זה סביב זה ויצרו מעין סולם מסורבל.

Former Spoiled (hebrew)Where stories live. Discover now