פרק 32

170 17 15
                                    

''ובנוגע לסיבה, שבגללה הגעת הנה. אנו במרדף אחרי פושע מבריק. הוא גם קוסם, ואחד מוכשר במיוחד. הוא פורץ למקומות שהאבטחה בהם אמורה להגן על האוצרות גם מקוסמים, אלא שהוא מצליח תמיד לעקוף אותנו ולגנוב את מה, שלשמו הוא הגיע.

יש לנו מידע מודיעין סודי שעלה בחייהם של 3 קוסמים, שאומר שהקוסם הגנב, הידוע כהמכשף, מתכוון לשדוד תערוכת יהלומים שתערך כבעוד 3 ימים בלאס ואגס, ואנחנו מתכוונים לתפוס אותו. זהו יהיה תפקידך- את וקייל תגיעו לתערוכה כזוג, שם תיתמעו בקהל עד שהשוד יתרחש. במהלכו את תתפסי אותו.''

''למה אני?'' שאלתי בחשש.

''את כל הסוכנים שלנו הוא כבר מכיר, חוץ ממך ומקייל.''

הנהנתי, מוכנה לקבל על עצמי את המשימה הזאת.

אני לא יכולה לשקר ולהגיד שאני לא מתלהבת מזה... מאז שגיליתי שאני יהלום, חלמתי להשתתף במשימות סודיות, והנה סוף סוף זה קורה!

לפתע המסוק שלנו החל לנחות. ''הגענו.'' ג'קסון אמר. ''קחי את תיקך וצאי מהמסוק.''

הנוף שנפרס מולי כשיצאתי היה מדהים כל אדם, אך לא אותי. הרחוב הרחב שוקק החיים, המכוניות הרועשות המהירות, הבניינים שקצם נוגע בשמיים, כל זה היה מוכר לי מחיי הישנים..

לימוזינה שחורה עצרה מולינו והחלון הקדמי נפתח. איש בחליפה שחורה ושיער שחור קצוץ עם משקפי שמש שחורות חייך לעברינו.

''דרקונים? אני הנהג שלכם.'' הוא אמר בחיוך נעים.

נכנסנו ללימוזינה, כשג'קסון מתיישב ליד הנהג ואני וקייל מאחורה במבואה.

''אני.......'' הוא אמר לאחר כמה דקות, שבהן נסענו בדממה. הרמתי גבה לעברו.

''אני מתנצל על מה שקרה במסוק, גברתי. זה פשוט ש... אני מאוד מתלהב מכל הקטע של היחידה והכל... ואף פעם לא פגשתי מישהי כמוך... אחת שמוכנה ללכלך את הידיים בעבודה הקשה... אני ממש מתנצל, ומוכל לקבל עלי כל עונש שתעריפי עלי...''

חייכתי לעצמי בסיפוק. זאת הדרך שלי לגרום לו להבין, שהשובניזם שלו לא נחוץ בשיט, ושבנות יכולות להיות הרבה יותר טובות ומוכשרות ממנו.

''העונש שלך- עליך להלחם בי, כלי הנשק שלנו יהיה חרב, כמו בימים הישנים. ללא קסם, כך שאנחנו שווים.''

הוא חייך אלי, ''את מוכנה להפסיד לי, גברתי?'' הוא שאל בסיפוק.

''מאמי, שתי דברים. דבר ראשון- תקרא לי אנאבל, זהו שמי. דבר שני- אל תיהיה כל כך בטוח בניצחון שלך...''

שאר הנסיעה עברה בדממה. לאחר זמן שנדמה לי כמו שעתיים בערך הלימוזינה נעצרה ליד בניין גבוהה, עם איזה 200 קומות, בלי להגזים. על דלתו הקדמית היה כתוב בלבן:

Former Spoiled (hebrew)Where stories live. Discover now