פרק 36

62 7 3
                                    

בפרק הזה יהיו דברים קצת ישנים, תחזרו על הסיפור כדי להבין לחלוטין

הדבר הראשון ששמתי לב אליו היה חושך. אט אט קולות פילחו את מוחי, קולות מטושטשים שלאט לאט התבהרו ויצרו בראשי הדים של צעדים וגרירת חפצים. ניסיתי להזיז את ידי אך בלא הצלחה. כל מה שיכלתי לעשות הוא להתחכך באזיקים המתכתיים שהיו על ידי. ניסיתי לפתוח אותם בקסם, אך כל מה שהרגשתי היה הדף חזק שגרם לי להאנח מעט.

''התעוררת.'' קול נוקשה קבע, ''את האזיקים את לא תצליחי לפתוח, הם מוגנים בלחש חזק מאוד שמונע מהאדם שאזוק בהם להשתמש בקסם.''

חשבתי לעצמי, הרי את האזיקים אני לא אצליח לפתוח! אולי רק אני אוכל במקרה...

החוטף שלי הוריד מעיניי את הבד השחור. למולי נגלה חדר קטן ואפלולי. פלאשבקים מהמוות של לידיה תקפו את מוח וגרמו לי לאי נעימות חזקה הגרמה לי לנוע בחוסר שקט בכיסאי.

החוטף שלי היה עדיין בלתי נראה. ניסיתי שוב פעם לגרום לאזיקי להפתח אלא שנתקלתי בכוח נגד עצום שהדף אותי אחורנית. מוחי נדד לשרשרת שעל צווארי. אם רק אוכל להשתמש בכוחה כדי להתגבר על האזיקים...

עצמתי את עיניי בחוזקה ונכנסתי למוחי, מדלגת על שלבים במהירות ודי מהר נכנסת עמוק לתוך 'מוזיאון הזהב' שבמוחי. פרסתי את ידי לצדדי והרגשתי איך אני סופגת כוחות מהדמויות שעמדו לידי. הגדלתי את שדה הספיגה ל50 אחוז משטח המוזיאון.

כשהרגשתי שידי היו כמעט מלאות כוח שאמור להספיק לי לפריצת האזיקים מכה חזקה על לחיי משכה אותי בכוח מהמוזיאון הישר לתוך החדר האפלולי.

''מה את זוממת?'' קולו הקר חתך את האוויר המתוח בסכין. ''כלום...'' מלמלתי בשקט, מנסה להשמע כנועה וחלשה. ההפך ממה שהרגשתי כשההילה השקופה של השרשרת עטפה אותי ומילאה אותי בעוצמה.

''תרימי אליי את מבטך!'' פניו לפתע ניגלו לפני. הוא נראה ממוצע, אפשר לומר, שיערו היה חום בהיר חלק ופניו היו עגלגלות מעט. צעיר, כלא יותר מבן 35.

זה היה הסימן לו חיכיתי. במתקפת כוח עצומה פרצתי את אזיקיי וביד בלתי נראית של הקסם אחזתי בו בחוזקה והרמתי אותו לאוויר. בהתחלה מבטו היה מבוהל, אך מהר מהר מבטו השתנה ל.... שמחה, אולי?

מחיאות כפיים נשמעו לפתע מסביבתי. עזבתי את אחיזתי בגנב, מסתובבת סביבי ומגלה שם את ריצ'ארד.

''כל הכבוד! עברת את המבחן בהצלחה!'' לפתע קייל יצא מצד אחר, ''קח....'' הוא אמר, מוציא מכיסו שטר של 20 דולרים ונתן לגנב בתבוסה.

''מה קורה פה?!'' שאלתי בבלבול, ''זה מבחן?''

''כן....'' ריצ'ארד הסביר, ''מבחן לראות אם את תוכלי להתמודד עם המשימה ההבאה מבחינה מנטאלית..''

''למה אתה מתכוון?'' שאלתי אותו.

''עלינו על עקבותיו של ברנדון, אך בשביל לתפוס אותו תצטרכי לחזור ללמוד בתיכון הישן שלך. קייל ילווה אותך, הוא עבר את אותו המבחן לפני שבועיים.''

הנהנתי בהחלטתיות, ''אני אסתדר.''

_____________

פרק טיפה קצר שמסיים את חלק 1 בספר!

Former Spoiled (hebrew)Where stories live. Discover now