פרק 28

105 18 3
                                    

''בנות!'' צעקתי אליהן, שהסתובבו והביטו בי, ''אימון. יש לי בשרשרת מספיק כוח בשביל לרפא, ואני חושבת שיהיה ממש טוב אם נתאמן קצת בלחימה.''

תוך שנייה כולן תפסו את הנשק שלהן, בוחרות באחד.

נשארתי עם הרובה, מקווה שחוש הכיוון שלי לא יאכזב אותי היום.

__

קול ירייה פילח את האוויר, שורק לכיווני.

התכופפתי במהירות, כשהחץ שלוריין שלחה מפספס אותי.

התיישרתי, מסתובבת לכיוון ג'ולייט שרצה מאחורי, בורחת מהחץ של לוריין. יריתי לכיוונה, אלא שהיא עצרה בפתאומיות, והכדור פיספס אותה, חולף מלפניה.

''עצרו רגע.'' ג'ולייט אמרה לפתע. לוריין הנמיכה את הקשת שלה. ''זה לא ילך ככה... צריך אחד על אחד, והמנצחת תילחם מולי.'' ג'ולייט סיפרה לנו באתגר, שהיא הייתה פעם בפנימייה צבאית, לפני שהצטרפה לבית הספר שלנו, שגיליתי שנקרא פנימיית הקסם, או בקיצור MAGIC SCHOOL. התלמידים קוראים לה פשוט מאג'יק.

חייכתי אל לוריין שהרימה את עינייה אלי.

''3 כלי נשק לבחירתך.'' אמרתי לה, תוחבת את האקדח לחגורה, ליד הפגיון. תפסתי חרב בידי וחייכתי אליה. ''מתחילים?''

_____

היא גם החזיקה חרב, מוכנה להלחם. קרצתי לה, מתקרבת אליה בצעדים מהירים. היא שלחה את החרב אלי ואני חסמתי אותה בחרבי. היא ניסתה להנמיך את חרבה בשביל לפגוע בבטני, אבל הורדתי גם את שלי, הודפת אותה.

הנפתי את חרבי, מנסה לכוון אותה לראשה אבל היא מתכופפת והחרב שלי חולפת בשריקה מעל ראשה. היא, בעודה מתכופפת, ניסתה לדקור את רגלי. קפצתי, כשחרבה חלפה מתחתי.

הרמתי את חרבי ורציתי לתקוע אותה בה, אלא שהיא התגלגלה ממני וקמה במהירות.

היא ניסתה לדקור אותי בצלעותי, אבל פסעתי אחורה, מאבדת לשנייה שיווי משקל. היא ניצלה זאת, דוחפת אותי אחורנית.

נפלתי על גבי, מחזיקה את חרבי בידי.

היא כיוונה את חרבה לצווארי, מרמזת לי שהיא ניצחה.

הנדתי בראשי, מסיטה את חרבה לצד בעזרת חרבי, קמה בקפיצה ומסתובבת לכיוונה.

היא ייצבה את עצמה ורצה אלי, כשהגיעה אלי 'החליקה' מתחתי, רוצה לעבור דרכי.

תקעתי את חרבי בפרקט מאחורי, מונעת ממנה מעבר.

מרוב התנופה, גופה נעצר בידי חרבי, והחרב שלה המשיכה לעוף לכיוון לא ידוע מאחורי.

עברתי מעליה במהירות, מוציאה את החרב התקועה ברצפה ומכוונת אותה לצווארה.

''עכשיו זה נגמר.'' אמרתי לה בחיוך, והיא השיבה לי, ''יואו אנאבל את נלחמת ממש טוב! שאפו ענקי, ניצחת.''

הכנסתי את החרב לנדן שלה, שולחת יד ללוריין, שתפסה בידי ומשכה את עצמה כלפי מעלה.

הבטתי בג'ולייט שחייכה לעברי ואמרה: ''מוכנה להלחם מולי?''

חייכתי אליה, מהדקת את אחיזתי בחרב. ''שהטובה ביותר תנצח.'' אמרתי לה בחיוך, רואה אותה מרימה את חרבה.

________

So....

כפי שאתן רואות, בטעות עבדתי עליכן מתיחה של השלישי באפריל???

בכל מקרה, לצערי אני לא טסה לשום מקום, אבל אתן מקבלות פרק!

אני חושבת שהפרק הבא יעלה בפסח או אפילו לפני, קשור בכמות הקוראים.

בכל מקרה, אם אני לא ימשיך לפני פסח, אני רוצה להגיד לכם, פסח שמח ותשתדלו לא להחנק ממצות!

לאב יו!

stories_are_pation

Former Spoiled (hebrew)Where stories live. Discover now