Selam gencler ✋
Bolum adi bulamayip sacmaladigim dogrudur djsnjdks neyse hala okulun 1. gunundeyiz jsnzjnskz diger bolum gecicez ins inaniyorum jsnsjjz
Bi de hikayeyi begenicegini dusundugunuz kankislerinize onerseniz cok iyi olur daha hizli buyuruz
Hepinizi opuyorum 😙 herkese iyi okumalar votelerinizi ve tatlis yotumlarinizi bekliyoruum ✌" Merak ettiğin ne varsa, sadece bana sor. "
" Neden? "
" Okulda bi tanıdığın Kerem, kime gü-
Tamamlamasıma izin vermeden lafını kestim.
" Neden Çağan diyorlar? "
Derin bir nefes verdi.
" Deren. " dedi gözlerimin içine bakarak. " Değişmişsin. " sesi fısıltıdan farksızdı.
" Sende. " demekle yetindim, aynı tonda.
Bir kaç adım atıp duvarın dibine gitti ve oturdu. Ardından bende yanına oturdum. Kalbim deli gibi çarpıyordu. Yıllar sonra onunla yan yana olmak..
Aklımda cevaplanmayı bekleyen bir sürü sorular vardı. Sormakla sormamak arasında kararsızdım. Cevaplarından korkuyordum belkide. Ama canımızın yanması, boşlukta olmaktan iyi değil midir her zaman?
Şuan konu farklı olduğu için sorularımı sonraya saklamaya karar verdim.
" Anlatacak mısın? "
Alt dudağını dişliyordu. Gözüm bir kaç saniyeliğine oraya kaysa da kendimi toparladım.
O da olumsuz anlamda kafasını salladı.
" Şuan değil. " dedi sessizce. " Henüz kendime gelemedim. "
" Neden? " diye sordum. Sanırım yavaş yavaş utangaçlığım geçiyordu. Yani en azından karşılaşmanın şokunu atlatabilmiş gibiydim.
Cevap vermedi.
Ama ben konuşmaya kararlıydım.
Hem daha sabahın açıklamasını bile yapmamıştı." Sabah. " dedim çekinerek. Nasıl soracağımı bilmiyordum.
" Neden öyle davrandım değil mi? " diye cümlemi bitirdi.
Olumlu anlamda kafamı salladım.
"Kerem'le takılman hoşuma gitmedi."
" Ne yani? Bunun için mi beni sürtük yerine koydun? "
Tepki vermedi.
" Baran farkında mısın, 4 yıl sonra ilk defa karşılaşıyoruz ve sen bana hiç de öyle davranmıyosun. Fazla rahatsın! " dedim sitemle.
Güldü.
Sinirle ayaklandım. Beni takmadığı gibi bir de alay konusu ediyordu.
Gitmek için bir adım atarken konuşmasıyla durdum.
" Sesinden adımı duymak.. Özlemişim. "
Arkam Baran'a dönük öylece kaldım. Ne yani, Baran beni özlemiş miydi?
Arkam dönük olsa da ayaklandığını hissedebiliyordum. Kalbim dayanmayacak gibiydi.
Tam arkamda durduğunda, nefesini boynumda hissetmiştim.
" Seni ilk defa görmüyorum, Deren. "
Arkamı döndüm. Öylece yüzüne baktım. Gözlerini inatla gözlerimden çekmiyordu. Birşey söylemeliydim. Şuan o bana bu kadar cool bakarken, benimse onun suratına dangalak gibi baktığıma eminim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİDEN
Teen FictionDolu gözlerle ona baktım. " Neden? " dedim. Sesim fısıltıdan farksızdı. Boş gözlerle bana baktı. " Neden? " dedim tekrardan, bağırarak. " Neden söylemedin? " Boş bakan gözlerinin rengi koyulaştı, kaşları çatıldı. Her bir parmağına aşık olduğum elle...