Bakin burda kim var? 😊 Hatirladiniz mi?
Oncelikle hepinizden cok ozur diliyorum. Fazla bi ara oldu ama cidden isteyerek degildi. Her neyse artik yaz tatili de geldigine gore aralara son veriyorum. Bi kac gundur yazicam yazicam diyorum ama baslayamamistim bi turlu 😅 Neyse bugun oldu.
Kisa bi bolum. Geri donus seysi dhdhjd Size tavsiyem oncesinde 9 bolum var zaten. Onlari bi okuyun. Cunku ben bile unutmusum. Hatta bazi detaylari yazarken ne dusundugum hakkinda bi fikrim yok djjsjs
Sizi seviyoruum. Iyi okumalar. Voteler yorunlar unutulmasin ♡" Yani ne biliyim. Hem oldukça kibar hem de sertsin. İyilik meleği gibisin. Ama bazen şeytana dönüşüyosun. Ciddi bi kız gibi görünsen de tanıdığım en kafa insansın. En önemlisi dışardan bakan bi insan biçok sevgilin olduğunu düşünse de; sen, masumsum. "
Sözleri bana öyle iyi gelmişti ki. Beni benden iyi tanıyodu. Ve masum olduğumu biliyodu. Nerden, nasıl bilmiyorum ama o biliyodu.
Ne söyliceğime karar veremiyodum. Gözlerimi gözlerine diktim.
Sanırım sözleri beni biraz şımartmıştı." Nasıl bu kadar emin olabiliyosun? " dedim gözlerim hala gözlerindeyken.
Öyle güzel bakıyodu ki... Tam şuan zaman dursun isterdim. Zaman dursun ve biz Baran'la böyle kalalım...
" Sen bi bana baksana. " dedi gülerek. Sonra işaret ve orta parmağıyla gözlerini işaret etti.
" Bu gözler varya herşeyi anlar... "Gülmeme engel olamıyodum. Yüzümdeki aptal sırıtış sürekli ordaydı.
" Ya. " dedim gülerek. " O zaman o gözler bu kızın birazdan seni sorguya alacağını da anladı mı? "
" Ne sorgusu? - Ah pardon! Anlamaz olur mu? Ama ne sorgusu olduğunu bi de senden duymak istiyorum Deren Hanım. "
" Çağan... " dedim. Bakışlarımı yere dikerek. " Artık öğrenmek istiyorum. İnan çok merak ediyorum. İlk gün Kerem sana böyle seslendiğinde ve sen beni tanımamazlıktan geldiğinde kendimden şüphe ettim biliyo musun? Yani nasıl olurda 5 senedir sevdiğim adamın- "
Susmuştum. Çok. Çok büyük bi pot kırmıştım şuan. Ah hayır. Nasıl toparlicaktım? O kadar utanmıştım ki... Gözlerine bakamadan hızla ayaklandım.
" B-ben gitmeliyim. "
Tam giderken kolumdan tuttu. Sağ eliyle başımı yukarı kaldırdı.
Yüzü yüzüme oldukça yakındı. Fısıltıyla konuştu.
" Deren. "
Gözlerimi gözlerine kenetledim.
" Daha ne kadar saklamaya çalışıcaksın? "
Öylece sustum. Ne diyebilirdim ki?
Ben sustum. Zaten o da benden cevap beklemiyodu. Yüzünü yüzüme doğru eğdi. Bana doğru biraz daha yaklaştığında ellerimi göğsüne koyarak ittirmeye çalıştım. İşe yaradığı söylenemezdi.
Yüzlerimiz iyice yaklaştığında başımı sola çevirdim. Amacı neydi bunun böyle?
Sağ elini çeneme koyup, yüzümü kendi hizzasına getirdi. Öpmek için yeltendiğinde;
" Baran. " dedim. " İlkimi sana vermek istediğimi hiç sanmıyorum. "
Çenemdeki elini başımın yanından duvara yaslarken güldü. Bu ne güzel gülmektir böyle. Kendimi kaptırmamak için bakışlarımı başka yöne çevirdim.
" Deren, güzelim. Sen benimle neler planlıyorsun öyle? " dedi alayla karışık gülerken. " O kadar ileri gitmeyi düşünmüyorum. " dedikten sonra tekrardan öpmeye yeltenince bu sefer başımı sağa çevirdim.
" Hiçbir konuda. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİDEN
Teen FictionDolu gözlerle ona baktım. " Neden? " dedim. Sesim fısıltıdan farksızdı. Boş gözlerle bana baktı. " Neden? " dedim tekrardan, bağırarak. " Neden söylemedin? " Boş bakan gözlerinin rengi koyulaştı, kaşları çatıldı. Her bir parmağına aşık olduğum elle...