Selamlar benim nadirane okuyucularım ✋ kitap 300ü gectii jsnjsk insallah daha da hizli buyumeye devam edicez. Hepinizi bool boool opuyorum.
Vote ve yorumlar unutulmasiin
Bu arada multiyle ask yasiyorum djjsjs" Olmak istediğin yerde değil, olunmak istenen yerdesin. "
Bana bakıp sırıttı. Sanki kalbim daha da hızlı atabilirmişcesine hızlandı. Bu. Bu nasıl bir gülüştü böyle? Bir insan böyle güzel gülebilir miydi? Bir adam. Bir adam böyle güzel gülebilir miydi?
" Deren. " dedi fısıltıyla. " Olmak istediğim yer, yanın. "
Gözlerim kocaman olurken yutkundum. Ne diyeceğimi bilemiyordum.
Bir öyle bir böyle davranıyordu. Ne yapacağımı şaşırmıştım.Vericek cevap bulamayınca, paniklemiştim. Bunu anlamış olacak ki güldü. Yapma şunu. Yapma! İnanın bu manzara yakından kalp dayanacak gibi değil.
" Zorlama kendini. " dedi gülmesi devam ederken. " Senin isteğinin de burası olduğunu biliyorum. "
Bunu da nerden çıkarmıştı. Öyle bişey yoktu! Yani. Belki. Azıcık vardı. Ama belli etmiyordum ki.
Tabi canım zaten çocuğa yiyecek gibi bakan, ağzının içine düşecek mesafede gıkını çıkartmayan da bendim!
Söylenen iç sesim haksız değildi. Ama gerizekalıydı. Bunlari yapan bensem; benimle beraber o da yapıyordu. Bir insanın iç sesı bile salak olabilir miydi?
" Senelerdir. " dedi sesinin tonunu bozmadan. " Sadece bir cümle. " ve gözlerimdeki gözleri kendinden emin bir şekilde bakıyordu. " Bir cümle için, bu haldeyiz. "
Bahsettiği şeyi adım gibi biliyordum. Ama hayır. Tuzağına düşmeyecektim!
" Baran saçmalamayı kes ve çık. Ben gittikten sonra kendi kendine devam edebilirsin. " dedim sinirle.Bir yandan da omuzlarından ittiriyordum ama işe yaramıyordu.
Kafasını önüne eğip güldü. Birisinin şuna şu hareketi yapmaması gerektiğini söylemeliydi.
" Unutamadığının iddasına varım. " dedi yine kendinden emin tavırla.
Bu ne ukâlalıktı?
" Unutmadığım birisi olsaydı, emin ol şuan yanımda olurdu. " dedim onun ifadesini takınarak.
" Yanındayım. Karşındayım. Neyi saklıyorsun? Niye saklıyosun? "
Cidden. Neyi kimden saklıyordum ki?
" B-ben.. " sonrasında aklıma dün yaptıkları geldi. İlk günden ne sürtük olmadığım kalmıştı ne de rezilliğim." Seni gram takmıyorum. " diyerek boşluğundan da faydalanıp ittirdim. İki adım sendelese de ayaktaydı.
" Yapma. " dedi gülerek. Bu gülüş diğerlerinden farkla acıyla karıştı.
İfadesizce suratına baktım.
" Senin burda ne işin var hem? Hoca nerde? "
" Hoca moca yok. Ben varım. Sen varsın. " dedi.
İkı adımla tekrar dibimde bittiğinde sol koluyla kapıyı kitleyip sırtını duvara dayayarak yere oturdu.
Anlaşılan zor kurtulacaktım.
" Baran. Sinir etme beni! "
" Cezan bu. Çekmek zorundasın. "
" Dalganın sırası değil, hoca bekliyo. "
" Deren sen eskiden zekiydin. Noldu geçen yılla beraber algı kapasiten mi azaldı? Cezan bu işte. "
Dirin sin iskidin zikiydin......... Göt herif!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİDEN
Teen FictionDolu gözlerle ona baktım. " Neden? " dedim. Sesim fısıltıdan farksızdı. Boş gözlerle bana baktı. " Neden? " dedim tekrardan, bağırarak. " Neden söylemedin? " Boş bakan gözlerinin rengi koyulaştı, kaşları çatıldı. Her bir parmağına aşık olduğum elle...