BUZ GİBİ

136 24 12
                                    

Selam gençler! Yeni kitabin ilk bolumuu. Umarim seversiniz sjkdks Okuyan tatli insanlar vote ve yorumlari unutmayin sjdnks
Ay insallah kisa surede buyuruz ndjdjs ilk bolum oldugundan pek bir olay yok ama ilerleyen bolumlerde heyecan artiyo.
Hepinize iyi okumalar :*
Multimedya: Kerem
Ilk bolum ithafı: ssudeunverr

" Dereen hadi kızım, kalk artık. Geç kalacaksın. "

Sabah her zamanki gibi annemin seslenişiyle zar zor gözlerimi açtım. Lanet olsun. Bu akşam 9'da yatıcam.

Gözlerimi açmayı başarsam da hala yataktan kalkamamıştım. Tekrar kalkmaya yeltendiğimde duydugum bağırıs sesiyle kalbimin ritmi bi anlık değişti.

" DEREEN! "

Ah şu adam. İnsan gibi kaldırmasını bilmez mi?
Hızla yataktan kalkarken seslendim. Cevap alamazsa sinirlenirdi şimdi.
" Kalktım baba. "

Yüzümü bol suyla yıkadıktan sonra içeriye gittim. Sofra hazırdı. Tam oturacağım sırada, babamın sesiyle durdum.

" Deren. Çayları koy. "

Çayları da koyup yerime geçtim. Hızla kahvaltımı yaptım. 12. sınıfın ilk gününden geç kalmak istemiyordum.

Sofradan kalktıktan sonra annemin ütülediği formalarımı almaya gidecektim ki; babamın beni rahat bırakmaya niyeti yoktu.

" Deren, artık o formaları giymeyeceksin. "

Ne? Ne demek oluyordu şimdi bu?

" Anlamadım. " dedim soran gözlerle babama bakarken.

" Duydun işte. Yeni formalarin orda. Al onlari giy. "

" İyi de baba. " dedim endiseyle. " Okulun forması değişmedi ki. Hem geçen senekiler bana hala oluyor. "

" Kes sesini de yeni okulunun formalarını giy. " dedi babam. Konuşurken gözlerime bakma zahmetine bile girmemişti.

Hem ne yeni okulu canım? Son senemde bide uyum sağlamaya mı çalışacaktım.

" Bana sormadan benim okulumu mu değistirdin? " dedim dolan gözlerimle. Onun için bu kadar önemsiz olmak canımı yakıyordu artık.

Güldü. Sonra tekrar güldü. Ve tekrar güldü.
" Senden izin almayı unutmuşum, affet küçük hanım. " dedi alayla. Bir de dalga geçiyordu. Şerefsiz.

" Yeni okul falan istemiyorum! Okulumu seviyorum! "

" Ses tonuna dikkat et Deren. " dedi sakince. Sakinliği oldukça korkutucuydu.
" Ya okula gidersin-

" Ya da? " dedim dolam gözlerimle.

" Ya da bir daha okula gitmezsin. Keyfin bilir. " deyip çayını yudumlaya devam etti.

Babama lanet ederek yeni formalarımı alıp odama gittim. Aslında rest çekip okulu bırakmak vardı ama son senemde yapamazdım. Annemle kendimi bu hayattan kurtarmalıydım.

Odama gittiğimde kapım çalındı.

" Gir. " dediğimde annem içeri girdi.

" Kızım babanın sana bu kadar sert söylediğine bakma, eski okulundan daha iyi diye seni göndermek istiyor. " dedi mahçup bir şekilde.

Kafa sallamakla yetindim. Konuşsam annemin kalbini kırıp üzmekten korkuyordum. Oda anlamıs olacak ki odadan çıktı.

Hızla üzerime etegimi ve gömleğimi giydim. İlk günden inek öğrenci profili vermemek için gömleği dışımda bırakmıştım. Zaten böylesi tarzıma daha uygundu.

Uzun saçlarımı geceden örmüştüm. Açıp sol tarafa doğru yatırdım. Çantama da bir iki birşey atıp içeri gittim.

Babam içeri girince beni baştan aşağı süzdü.

" O eteği az daha yukarıya çek bakayım. "
Dediğini yapıp eteğimi biraz daha çekip tam olması gereken yere getirdim.

" Şimdi daha güzel oldu. " dedi pis pis sırıtarak. Hangi baba kızının mini etek gitmesini isterdi ki?

" Okul nerde? " diye sordum duygusuz bir biçimde.

" Kapıda misafirin seni götürmek için bekliyor. "

Dişlerimi sıkıp sinirle aşağıya indim. Yine hangi itini takmıştı peşime?

Kapıdan çıkar çıkmaz duyduğum sesle irkildim.

" Oo Deren. Bu sabah daha bi güzelsin. "

Yine mi Kerem?

" Zevzekliği kes de beni okulu götür. " dedim soğuk bir tavırla.

" Hadi gel. Gidelim okulumuza. " diyerek piç bir şekilde güldü.

Yok artık! Şaka mı bu! Lütfen biri bana rüyada olduğumu falan söyeleyebilir mi?

" Şaka bu dimi Kerem? "

" Babacığın özellikle sınıfını bile benimki seçti. Bu adam seni ne kadar da düşünüyor! "

Şu zamana kadar hep içimde bir nebze sevgi barındırmaya çalıştım. Babamdır dedim. Yapar dedim ama bu sefer. Bu sefer cidden ona karşı nefretten başka birşey hissetmiyordum. Bana asıldığını bile bile nasıl beni onunla aynı okula, aynı sınıfa yazdırır? Bu kadar mi babalıktan uzak?

Sinirle gözlerim yeniden dolmuştu. Ah bide şu olmasa! Nolur her sinirlendiğimde gözlerim dolmasa?

Kerem'in ardından, ona hiç bakmadan yürüyordum.

O ise yol boyu arkasına dönüp gevşek gevşek yavşamaya devam ediyordu.

En sonunda sabrım taşmıştı.

" Kerem eğer ağzını açıp bir kez daha birşey dersen yemin ederim o lanet dilini lime lime doğrarım. "

"Sst sakin ol ufaklık. Artık okuldayız."

Evet Kerem benden 1 yaş büyüktü. Bir sene kalmıştı, gerizekalı.

Okulun kapısının önünde öylece durdum.

" Ne duruyorsun girsene içeri! "

Onu hiç takmayıp okula bakmaya devam ettim. Sevgili yeni okulum!.

İlk günümün güzel geçmesi için içimden dualar ettikten sonra içeri girdim.

" Sonunda. " dedi Kerem bıkkınlıkla. " Bi ara mahallenin yeni imami olucaksın sandım. "

Cahil. Kadınlardan imam olmadığını bile bilmiyordu. Hem alt tarafı bildiğim 3 dua vardi zaten. Ne götten bi herifti bu böyle?

" Beklemeseydin de siktirip gitseydin o zaman! "

" Sst. Sevgili Yasin Amcam bu küfürleri duymasın. "

" Kerem bak defol git yoksa ç-

" Kerem. "
Gelen sesle ikimizde o yöne doğru döndük.

Ama. Bu. Bu cidden şaka falan olmalıydı. Allah'ım onun burda ne işi var?
Elimde olmadan onu her gördüğümde olduğu gibi kalbimin ritmi değismeye başladı. Gerci onu en son orta sonda görmüştüm ama zihnim onunla ilgili anlari silmemekte ısrarlı.
Ellerimin ve ayaklarımın titrediğini hissettim. Karnımda cidden kelebek sürüsü dolanıyordu. Onca sene geçmesine rağmen neydi bu heyecan bu kadar?

Korka korka gözlerine baktım. Gözlei Kerem'deydi.
Tam gözlerimi çekeceğim sırada kahvenin en güzel tonu olan gözleri beni buldu. Heyecanım işte on iki katına çıkmıştı.

Bir dakika. Gözlerinde her duyguyu görmeye hazırdım. Öfke, kin, aşk, sevgi, üzüntü, pişmanlık.. Ama bu. Bu soğukluğa hazır değildim. Bir tek duygu tanesi bile olmaz mı insanın gözlerinde? Biraz olsun şaşkınlık? Belki biraz heyecan. Ama yoktu. Ben burda tek bir görmemle kendimden geçerken onun gözleri bana buz gibi bakıyordu. Sanki bir yabancıya bakıyor gibi.
Sonrasında kalbimi delen o soruyu sordu.

" Kim bu kız? Yeni sürtüğün mü? "

YENİDENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin