Öhöm öhöm. Kimler gelmiş jdjdjsj Öncelikle hepinizden çok özür diliyorum. Baya uzun bi süre beklettiğimin farkındayım. Ama evdeki hesap çarşıya uymuyo gerçekten. O kadar cok doluydum ki firsat bulamadim. Bazen buldum ama yorgundum. Ve yazma istegi yoktu. Bu bolumu de yazmadan once tum hikayeyi bastan okudum. Valla ne yalan soyliyim ben bile unutmusum ne yazdigimi 😂 Sizlere de tavsiyem bi eski bolumleri okuyun. Zaten az bolunu var. Artik fazla ara olmicak. Mesela yarin yb yazmayi dusunuyorum jdjsj ama sonrasinda yine bi sıkı donemim vat. Yine de yazmaya calisicam. Tekrar ozur diliyo ve hepinizi opuyorum. Guzel yorumlarini bekliyorum 💞💞😍
Bu arada Deren karakterini degistirmek istiyorum. Yani Alina Boz'u. Bildiginiz bi isim varsa onermebizi rica ediyorum. Kisa bi bolum oldu ama hatirlatma olsun artik. Iyi okumalar.
( her zaman ki gibi multi kalp ben )" Kerem'le bi hafta evde napıyodun Deren? Bu hoşuma gitmedi. "
Nefesini yüzümde hissederken, aklım durmuştu.
" S-sen. Nerden --
" Cevap ver. " dedi kısık sesiyle.
Öyle bi bakıyordu ki gözlerime... Nasıl cevap verecektim? Hem durumumu nasıl anlatıcaktım?
" Öyle olması gerekti. " dedim belimdeki elini iterken. Ardından bir iki adım geriye çekildim. Onunla yakınlaşmak bana iyi gelmiyodu. Kimyam değişiyodu sanki.
" Ne demek öyle olması gerekiyodu Deren? " dedi. Sesi bu sefer sertti.
" Kerem bizim aile dostumuz çocuğu. Öyle olması gerekti ve oldu. Başka soru? " dedim onu taklit edercesine.
" A-ama --
" Başka soru yok mu? Peki. " dedim ve tuvaletten çıktım. Yüzümdeki aptal gülümsemeye engel olamıyordum.
Değişik duygular içersindeydim. Zaten bundan 4 sene öncesinde, Baran'a karşi hep değişik duygular içersindeydim. Onu seviyodum. Bunu zaten inkar edemezdim ama sevgimin yanında hep bi nefret de vardı. Kimi zaman onunla gün içersinde çok konuşamadığımız için nefret ederdim. Kimi zaman beni terslediği için nefret ederdim. Ve kimi zaman da başka kızlarla gördüğümde nefret ederdim. Sonra o bana bi kez gülümserdi... Ve film orada, tam da o saniye biterdi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİDEN
Teen FictionDolu gözlerle ona baktım. " Neden? " dedim. Sesim fısıltıdan farksızdı. Boş gözlerle bana baktı. " Neden? " dedim tekrardan, bağırarak. " Neden söylemedin? " Boş bakan gözlerinin rengi koyulaştı, kaşları çatıldı. Her bir parmağına aşık olduğum elle...