Chłopak otworzył pamiętnik na pierwszej stronie, na której było napisane ładnym charakterem pisma imię.
-Summer- szepnął brozowooki.Nie wiedział dla czego jego serce tak szybko zabiło,gdy przeczytał imię. Więc, jednego się dowiedział była to dziewczyna.
Przekręcił kolejną kartkę i przeczytał napisanesane dużym drukiem "tytuł" wpisu, a brzmiał następująco: "Początek mojej historii"
Chłopak wziął głęboki oddech i zaczął czytać treść wpisu. Data napisana w prawym górnym roku wskazywała rok 2014 czternastego lipca.
-Prawie dwa lata temu- szepnał do siebie chłopak i wrócił wzrokiem na początek linijki pierwszego zdania, które dziewczyna napisała.Uhh nie mogę w to uwierzyć, że pisze jakiś głupi pamiętnik,aby napisać, to co czuje. Znając mnie pewnie odpuszczenie sobie po tym wpisie i już nigdy nie wezme go do ręki. Nawet nie mam zielonego pojęcia co mogę na początek napisać. Zawsze początki są najtrudniejsze, ale może sobie poradze xd Mam nadzieje, że pisanie Pomorze mi zapomnieć.
Ja na prawdę chce zapomnieć.
Mam nadzjeje, że mi się to uda i jakoś przetrwam tą burze. W moim przypadku to burze z piorunami.
No, więc zacznijmy od poczatku.
Jestem Summer i nienawidzę swojego zjebanego życia.-O cholera-bylo jedynym co Liam mógł powiedzieć.
_________________
Kochani witam was ponownie :)
Widzę, ze coraz więcej osób odnajduje moją opowieść i muszę wam powiedzieć, że jestem bardzo szczęśliwa z tego powodu, więc dziś dodaje znowu rozdział. Powoli akcja się rozkręca, a nasz Liam pozna wiele tajemnic. Na dziś koniec z rozdziałami trzeci rozdział pojawi się w sobote. Jeszcze raz bardzo wam dziękuje za glosy jak i komentarze.
Wasza
Xxskyfalllx
CZYTASZ
Pamiętnik Zagubionej L.P
عاطفيةPewnego ranka Liam odnajduje pamiętnik,ale nie wie do kogo on należy. Czy odważy się przeczytać pamiętnik nieznajomej mu osoby? Czy tak mała rzecz odmieni jego całe życie. Czy przez to jego cały świat wywróci się do gory nogami? Czasami miłość...