4.

139 15 2
                                    

Liam przekrecił dalej kartę i zaczął ponownie czytać.

Wiesz co Liam? Nie umiem kochać nikogo. Pozytywne uczucia we mnie nie istnieją. Nosze w sobie tylko agresje, złość, smutek i żal. Chce w końcu poznać osobę, która pokaże mi dobrą stronę świata. Gdzie nie ma złości, smutkow jest tylko szczęście, śmiech i pozytywna energia. Chce poczuć jak to jest być kochanym. Ale, także boje się że  nie będę umiała okazać tego drugiej osobie. Bo, nie ma większego bólu niż to ze przez ciebie cierpi ukochany, albo ukochana. Bo, doskonale wiesz, że to ty spierdoliłeś sprawę. Miałam jeden związek, ale okazał się totalną klapą. Ale, może kiedy indziej ci o tym opowiem. Nawet nie wiem dlaczego pisze to do ciebie. I tak przecież nie przeczytasz tego gówna.
Ale coś w środku mnie podpowiadam mi, że warto, mam nadzieję że faktycznie warto.
-Oj Summer uwierz, że warto.
_________________

Hej kochani dodaje dziś rozdział, bo jutro nie będzie mnie w domu, i nie będę mieć możliwości, aby dodać rozdział.
Mam nadzieje, że nikt nie usnął jak czytał moje wypociny xx
Dozobaczenia. W sobotę, a może nawet szybciej XD

Ps: chcecie, aby pisała dłuższe rozdziały czy takie mogą być?
Proszę powiedzie mi, bo nie wiem co robić..

Wasza
Xskyfalllxx

Pamiętnik Zagubionej L.P Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz