W tym momencie jest mi strasznie źle, bo mowilam, że wrócę pod koniec kwietnia (co jest poniekat prawda) ale to jest wyjaśnienie całego "Pamiętnika Zagubionej" nie wiem jak to lepiej uformować żeby każdy to dobrze zrozumiał, no ale dobrze. Ja po prostu juz stracilam chceci do pisania, nie jest tak jak np. Piec miesięcy temu ze tylko cos tu pisalam i byłam zadowolona, nie mam zielonego pojęcia czy cos tu jeszcze wstawie, mam jedno opowiadanie mam juz 6 rozdziałów ale nie wiem czy to wypali,bo pamiętnik był popularny przez chwile, a później każdy jakoś przestawał czytać "chyba". Wiec, doszlam do wniosku, ze napisze tu w takim dużym skrócie jak miała historia się potoczyc...no to zaczynamy xcxc
Liam był na prawdę szczęśliwy ze zdobył adres, ale w głębi duszy myślał ze to kłamstwo. Niall jako ten "mądry" poradził mu żeby na spokojnie to przemyslał i może przeczytał kolejny wpis Summer. Liam robi to co doradził mu przyjaciel i po dwóch dniach wyrusza do Nowego Yorku. Gdy juz tam jest niestety zostaje potrącony przez samochód i trafia do szpitala. Gdy Liam budzi się jest przy nim jakąś dziewczyna, mówiąc ze jest wolontariuszka w tym szpitalu i została poproszona, aby była przy nim gdy się obudzi. Liam nie wiedząc czemu,ale dziewczyna przypominała jego Summer. Chłopak chciał spytac się jej o imię lecz dziewczyny juz nie było. Chłopak nie widział jej prawie przez tydzień i gdy był juz przy nim Niall, który przywiózł mu pamiętnik dziewczyna ponownie się pojawila. Liam odrazu spytał się jej o imię i gdy ta odpowiedziała Summer Blac Liam wyciągnął pamiętnik. Dziewczyna nie mogła uwierzyć ze ktoś ma JEJ pamiętnik a Li juz doskonale wiedział ze odnalazł swoja Summer. Gdy chciał wstać i przytulic dziewczynę zemdlał. A gdy się przebudził ujrzał Nialla w jego domu mówiąc ze miał niezły sen bo nie mógł go wybudzic. Zdziwiony Liam spytał się gdzie jest Pamiętnik i gdzie Summer. Niall zdziwiony odpowiedział ze na prawdę cos mu zaszkodziło bo przysnila mu się sytuacja z ponad trzech lat. Liam dopiero całkowicie się budząc ujrzał zdjęcie jego i Summer, i wchodząca Summer do salonu i całując go. Liam wtedy juz doskonale wiedział ze odnalazł pamiętnik zagubionej.
Okyyy, wiec tak to miało wyglądać na początku miało być tak ze Li to wszystko się przysnilo i nigdy nie znalazł żadnego pamietnika, ale to chyba lepsze zakończenie, prawda?
Z całego serca dziękuje osobą, które czytaly te moje wypociny, głupoty. Ze ktoś poświęcił swój czas na pamiętnik, są lepsze opowiadania a czytales moje wiec dziękuje ci za to i to bardzo! Dziękuje za wszystkie komentarze gwiazdki za wszystko. I aż chce mi się płakać,bo to na prawdę juz koniec. Wiec, nic innego mi nie zostało jak napisać....
Wasza
Xxskyfallx
CZYTASZ
Pamiętnik Zagubionej L.P
RomancePewnego ranka Liam odnajduje pamiętnik,ale nie wie do kogo on należy. Czy odważy się przeczytać pamiętnik nieznajomej mu osoby? Czy tak mała rzecz odmieni jego całe życie. Czy przez to jego cały świat wywróci się do gory nogami? Czasami miłość...