Part 4

84 5 0
                                    

Vratio se u rukama noseći tacnu punu narezaka i dvije čaše soka. Sjeo je pokraj mene. Nisam se mogla oteti strahu u sebi. Koliko god sam malo poznavala ovog čovjeka budio mi je dva potpuna suprotna osjećaja;sigurnost i strah.
Ledila sam se od njegovog pogleda,ali glas mu je bio tako smirujuć,tako nježan.
"Pa,zapravo ne znam ništa o tebi osim gdje radiš" trudila sam se započeti neku temu,izvući nešto iz njega.
"A ipak si pristala doći samnom nasamo na potpuno nepoznato mjesto"smijao se i gledao me izazivački.
"Pa očito da nisam baš normalna" sad smo se oboje smijali.
"Pa da se upoznamo,završio sam pravo,imam 29god,samac. Sad si ti na redu."
To je to? Očito nije baš riječit.
"Hm,pa ja sam završila novinarstvo,imam 28god,sama,najdraža boja mi je crna,perfekcionist sam u svemu,najstarija kćer u obitelji pa tako i mezimica,volim knjige više od filmova."
Nasmiješio se." Oke,shvatio sam,nisam baš čovjek koji puno govori,pogotovo ne o sebi."
"Primjetila sam" približio mi se skroz,trnci su me prošli,nije više bilo straha ali sam se izmaknula.
"Morat ćeš početi jer ja ne ljubim strance"-zadirkivala sam ga i uživala u tome,nikad prije se nisam ovako ponašala.
"Oke,pa duga je noć"
Pogledi su nam se sreli,zadrhtala sam. Moje tijelo ga je definitvno htjelo ali ne još,nisam takav tip djevojke i neću ostaviti pogrešan dojam,rekla sam sama sebi odlučno.
Ostatak večeri protekao je ugodno,bila sam malo razdočarana jer sam ga htjela upoznati a ispalo je da je on upoznao mene. Cijelu večer pričali smo o meni ili općenitim stvarima,koliko god sam se trudila nisam izvukla baš nikakvu informaciju o njemu.Odvezao me kući,na povratku je bio vrlo suzdržan,službeno me pozdravio i otišao bez dogovora za slijedeći put,bez osmijeha,bez ičega osim običnog doviđenja.
Tako je tajanstven,kao da ima nešto mračno u sebi. Nisam se bojala htjela sam otkriti šta skriva. Htjela sam znati sve. Gledajući ga osjetila sam da će taj čovjek promjeniti moj život. Nisam bila sigurna hoće li to biti dobra ili loša promjena,ali promjena će sigurno biti.

Ljubav koja ubijaWhere stories live. Discover now