Part 5

115 5 0
                                    

Probudio me iritantni alarm. Nisam puno ni spavala,osjećala sam se zbunjeno i sretno nakon večeri s Filipom. Ustala sam i požurila pod tuš,stvarno mi je godila hladna voda. Voljela sam hladan tuš,ne znam zašto djelovao je opuštajuće na mene. Požurila sam sa tuširanjem i spremanjem. Prije nego sam izašla poslala sam poruku najboljem prijatelju Ivanu da se nadjemo na pauzi za ručak. On i ja imamo tu tradiciju da se nalazimo svaki dan na ručku. Znamo se od djetinjstva i više ga smatram bratom nego frendom.
Još samo jedna kap parfema i izašla sam van.
Vožnja do mog posla nije duga,ali često zbog gužve na cesti traje dovoljno dugo da zakasnim na posao. Tako je bilo i tog jutra.
Žurila sam u ured,šef na sreću još nije došao.
Radila sam na zanimljivom članku o poznatom političaru koji napušta politiku jer ne želi biti loš čovjek a smatra da samo zli ljudi mogu opstati u politici. Toliko sam bila koncentrirana da sam zaboravila na vrijeme. Okrenula sam se oko sebe i shvatila da više nikog nema,pogledala sam na sat 14:15. Pauza je,glupačo danas svugdje kasniš,pomislila sam u sebi.
Brzo sam se spustila do restorana koji je bio odma prekoputa mog ureda. Tražila sam Ivana pogledom,sjedio je u kutu do prozora,to je bilo naše mjesto.
"Pa bilo je i vrijeme"-mrzio je ljude koji kasne jednako kao i ja.
"Oprosti,evo ja častim danas,da se odužim"
"Hm,ajde dobro,nemoj samo da ti to postane navika" nasmiješio se.
"Imam jednu novost,upoznala sam nekog"
-puknula bi da mu nisam rekla,iako sam se premišljala ali ne mogu sakriti ništa od Ivana.
"Molim?!?! Ti,muskarca? Išla si na dejt? -šokirano je rekao.
"Oke, znam da je to čudno ali da ja sam pristala na dejt i nisam ga otkazala"
"Hoću sve detalje"-uzbuđeno je viknuo.
Ispričala sam mu sve,o tome kako smo se upoznali,o našoj večeri i hladnom pozdravu.
"Pa malo je čudan,a da ipak bježiš glavom bez obzira" znala sam da će Ivan tako reagirati,on nije volio tajanstvene ljude,želio je da se karte stave na stol odma.
"Možda je on već pobjego od mene,nije se javio." -da nije se javio i bila sam jako razdočarana zbog toga ali nisam htjela tako zvučati pred Ivanom.
"Ma bitno da si ti konačno izašla na dejt"

Povratak poslu dobro mi je došao jer nisam htjela razmišljati o njegovom nestanku nakon prvog izlaska. Zato me kraj radnog vremena rastužio. Krenula sam doma i shvatila da se počinjem gubiti u njemu a ne znam ga. Pomislila sam da sam glupa i trebam se vratiti u normalu u svoju rutinu. Ušla sam u stan,počela sam pripremati robu za obuć nakon tuširanja kad mi je zasvijetlio ekran na mobitelu. Od Filipa je!
"Čekam te ispred zgrade,siđi."

Ljubav koja ubijaWhere stories live. Discover now